Marknadsassistent/ Innesäljare

Aditro Logisstics Stuffing AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2016-12-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Marknadsassistent/ Innesäljare" (publicerad 2016-12-28) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Aditro Logisstics Stuffing AB i Stockholm, Nykvarn, Eskilstuna, Nacka eller i hela Sverige

Aditro Logistics söker för NTEX räkning en person som kommer avlasta både säljare och marknadsavdelningen på Stockholmskontoret i Hägersten. Uppdraget är inledningsvis på 6 månader med goda chanser till fast anställning hos kund.



Företaget

NTEX AB är privatägt, startade 2003 och har huvudkontor i Göteborg med i dagsläget ca 250 anställda. NTEX AB är specialiserade på transporter till och från de Nordiska länderna, Storbritannien Baltikum, Ryssland samt väst- och Centraleuropa och kan samordna sjö- och flygfrakter tur och retur samt olika typer av specialtransporter. NTEX affärsidé är att kunna erbjuda konkurrenskraftiga och kundanpassade transport -och logistiklösningar med bibehållen hög service och kvalitet. På Stockholmskontoret arbetar idag 10 personer. Du kommer att ingå i ett glatt gäng av mycket kunniga medarbetare och chefer.

Tjänsten

Som Marknadsassistent/innesäljare är du en stödfunktion mellan marknadsavdelningen och säljorganisationen. Du kommer b la att arbeta med relationsbyggande såväl inom som utanför företaget. Syftet med tjänsten är att stödja både säljare marknadsorganisationen inom respektive område vilket b la innebär att vara behjälplig vid marknadsundersökningar, avlasta säljteamet med allt från mötesbokning till att lämna/uppdatera priser till kund, vara med att utforma RFQér samt mäta KPIér och utforma statistik. Andra förekommande arbetsuppgifter kan vara kundutskick och enklare marknadsföring, presentationer samt övrig administration.

Tjänsten passar dig som är har ett starkt eget driv och trivs i olika sociala sammanhang och som önskar arbeta med både intern som och extern service. Det är meriterande om du har erfarenhet av transportbranschen eller liknande område inom serviceområdet.

Vår kund är öppen för att lära upp dig, därför kommer stor vikt att läggas på ditt personliga driv och engagemang.

Vi söker dig

Som arbetat några år med transport, administration eller inom kundservice och som vill utvecklas inom dessa områden .Det är viktigt att du är serviceinriktad, har en rejäl portion självförtroende, stark drivkraft och en trevlig röst som kan skapa förtroende hos kunderna vid ett telefonsamtal. Egenskaper såsom ordningssinne, drivkraft och förmåga att själv strukturera ditt eget arbete är nödvändigt för att lyckas i rollen. Vidare behöver du vara van vid att arbeta med datorer och ha grundläggande kunskaper i Officepaketet och CRM system. Att du kan formulera dig i tal och skrift på svenska och engelska ser vi som en självklarhet.

Publiceringsdatum
2016-12-04

Så ansöker du
Vi har valt att samverka med Iréne Nilsson på Aditro Logistics . Hon finns tillgänglig att besvara dina frågor på telefon 073-640 28 64 eller via mail på irene.nilsson@aditrologistics.com.Dock hanteras inga ansökningar per mail. Urvalsarbetet och intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Initialt bemanning med möjlighet till tillsvidareanställning

Ersättning
Timlön - Endast rörlig lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-17
Ange följande referens när du ansöker: aditrologistics495
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Aditro Logisstics Stuffing AB

Adress
Aditro Logisstics Stuffing AB
Stigbergsliden 5
41463 Göteborg

Kontorsadress
Stigbergsliden 5

Jobbnummer
3194422

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Aditro Logisstics Stuffing AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aditro Logisstics Stuffing AB: