Marknadsassistent/Innesäljare

serveOffice ab / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och medlemmar i SRF. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se

Devex ProPart är en underleverantör till svensk och utländsk industri. Verksamheten består av tillverkning och försäljning av finmekaniska komponenter och plåtdetaljer samt kompletta produkter och system avsedda främst för verkstads-, läkemedels- och elektronikindustrin. Företaget har gedigen kompetens inom konstruktion och produktion av små och medelstora serier. Bland kunderna finns företag som DeLaval, Tetra Pak, GE Helthcare, Atlas Copco, Gunnebo mfl. Företaget omsätter ca 100 milj. och vi är 50 anställda. För mer information besök www.devex.se

Är du beredd att anta utmaningen och växa med oss? Just nu rekryterar vi Marknadsassistent/Innesäljare med placering på Devex ProParts kontor i Skarpnäck.

Ansvarsområden

Bearbeta befintliga och nya kunder

• Bearbeta företag per telefon och boka möten åt Kundansvariga. I lämpliga fall även delta vid dessa kundbesök.

• Identifiera och kartlägga nya prospekts genom olika metoder t ex Google, platsannonser, branschtidningar, adresslistor, Compass, Linkedin, branschmässor, med mera.

• I samråd med marknadsansvarig välja vilka företag som ska bearbetas.

Marknadsföringsmaterial och aktiviteter

• Ansvara för att befintligt marknadsföringsmaterial är korrekt och uppdaterat.

• Utforma produktblad och uppdatera/utforma broschyr.

• Annonsering

• Uppdatera hemsida.

• Delta vid och planera inför mässor.

Varför anta utmaningen inom försäljning och markandsföring hos Devex ProPart?

Vi erbjuder våra kunder en vass produktion med leveranser på rätt tid. Vi har bra logistiklösningar och stort produktionstekniskt kunnande samt effektiva maskiner med bra kapacitet. Vi har lång erfarenhet och gedigen kompetens inom bl a konstruktion vilket ger goda förutsättningar att hjälpa kunden att skapa effektivetet och kvalité i projekten. Detta underlättar ditt försäljningsarbete. Dessutom är vi ett trivsamt företag med öppen dialog och högt i tak. Vi erbjuder ett roligt och fritt arbete samt möjlighet att vara med och påverka. Företaget agerar långsiktigt och satsar på kvalitetsarbete samt kompetensutveckling. Även en deltidstjänst kan diskuteras.

Publiceringsdatum
2012-02-09

Kravprofil för detta jobb
Erfarenhet av försäljning med dokumenterat goda resultat samt erfarenhet eller utbildning inom marknadsföring är ett krav. Vi tror att du har ett genuint teknikintresse och att du är initiativrik och prestigelös. Svenska och engelska i tal och skrift. Datakunskap, minimikrav är kunskap i Officepaketet.

Kontaktuppgifter för detta jobb
I samband med denna rekrytering samarbetar vi med serveOffice. Frågor angående tjänsten besvaras av Lars Carlswärd 073-432 36 55, lars.carlsward@serveoffice.se eller Mia Sahlén 073-991 93 80, mia.sahlen@serveoffice.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-03-10
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mia Sahlén, 08-594 697 09

Företag
ServeOffice AB

Adress
ServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna

Jobbnummer
1153597

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: