Marknadsassistent i internationellt företag

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Inköpar- och marknadsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungälv eller i hela Sverige

Marknadsassistent för stort internationellt företag sökes!
Vill du ha varierade arbetsuppgifter med möjlighet att forma din egna tjänst? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig möjligheten att utvecklas och få dina idéer genomförda.
Hur ser din arbetsdag som marknadsassistent ut?
Du kommer att ansvara för företagets supportfunktion som avser kund och konsumentfrågor. Vidare kommer du att underhålla och koordinera den lokala hemsidan samt hjälpa till med korrekturläsning av annonser där du även får användning för ditt grafiska öga. Du kommer även att stötta och hjälpa säljorganisationen vid exempelvis event men också inköp av PR-material. Din kärngrupp består av ca 5-6 personer som dels sitter på kontoret men också utomlands.
Tjänsten är med start omgående och kommer fortlöpa i 18 månader där det sedan finns goda möjligheter till anställning hos kund.
Vem trivs här?
Du som tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter, är en god administratör och har ett drivande arbetssätt kommer snabbt in i dina nya arbetsuppgifter. Har du dessutom erfarenhet av textilbranschen kommer du känna dig som hemma här.
Du som gillar att ge service, ha många bollar i luften och är bra på att strukturera ditt självständiga arbete som består av mycket eget ansvar kommer att trivas ypperligt i denna roll. Trivs du även med att ingå i ett lag där man tillsammans stöttar och hjälper varandra att utvecklas och lösa uppgifter är detta platsen för dig. Har du god datavana och hanterar både Indesign och Photoshop samt känner dig trygg med det engelska språket i tal och skrift kommer känna dig trygg med dina nya arbetsuppgifter.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad!
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Referensnumret till annonsen på hemisdan är: 181/85909
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Kristian Andersson på tel 031-725 45 09.
Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2011-06-20

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-07-01
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Kristian Andersson, Rekryteringsansvarig, 031-7254509

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
966326

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: