Marknadsassistent/Administratör till Cramo Adapteo

Cramo / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cramo i Stockholm, Solna, Huddinge, Sollentuna, Täby eller i hela Sverige

Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser? Vi söker nu en serviceinriktad marknadsassistent/administratör till vårt kontor i Solna. Du kommer att ha en koordinerande roll vilket innebär att du stöttar kollegorna på kontoret med diverse administrativa arbetsuppgifter. Tjänsten är nyinrättad vilket innebär att du får möjlighet att vara med att forma och utveckla den från grunden.
Dina arbetsuppgifter består bl. a. av:
• Publicera och uppdatera material på intranät, hemsida och i sociala medier

• Planering och koordinering av möten och interna konferenser

• Register- och databasuppdateringar

• Administrera avtal och kontrakt

• Telefon och kontorsservice

• Stötta och följa upp arbetet inom kvalitet, miljö och arbetsmiljö

Publiceringsdatum
2017-10-04

Bakgrund
Vi söker dig som har gymnasieutbildning och något års erfarenhet från en koordinerande administrativ roll, eftergymnasial utbildning inom marknad är meriterande. Givetvis har du goda kunskaper i Office-paketet. Kunskap om Sharepoint och Episerver, samt erfarenhet av att arbeta med verksamhetsutveckling och ledningssystem som ISO 9001, ISO 14001 och OHSAS 18001, är meriterande. Du har en god språkkänsla och ett intresse för sociala medier.
Vi letar efter en serviceinriktad och noggrann person som har lätt för att samarbeta. Du tar dig an varierande uppgifter med en positiv och prestigelös inställning. Du tar gärna egna initiativ och arbetar proaktivt. Vi utgår från att du har ett flexibelt förhållningssätt och är drivande när det handlar om att komma i mål med dina arbetsuppgifter.
Vad erbjuder vi dig?
För rätt person erbjuder vi ett fritt och spännande jobb med marknadsmässiga villkor där vi som arbetar trivs med varandra och drivs av nöjda kunder. Vi tror att mångfald på arbetsplatsen är nyckeln till fortsatta framgångar på vår marknad och vi ser gärna både kvinnliga såväl som manliga sökande.

Så ansöker du
Vill du bli en av oss?Välkommen att registrera din ansökan i forma av CV och ett personligt brev. Sista ansökningsdag är 2017-10-24, urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Pernilla Sonbro, HR-specialist, tfn: 070-171 22 95.
Varmt välkommen med din ansökan!

Cramo Adapteo ingår i Cramo koncernen och har fem säljkontor i Sverige. Våra flyttbara lokaler används vanligtvis för byggetablering, skolor, förskolor och kontor och anpassas helt efter våra hyresgästers specifika behov. Våra lokaler passar för de flesta verksamheter och är idealiska för företag som arbetar mycket på projektbasis och där antalet anställda varierar periodvis. För mer information se (http://www.cramoadapteo.se/) www.cramoadapteo.se (http://www.cramoadapteo.se)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pernilla Sonbro pernilla.sonbro@cramo.com 070-1712295

Företag
Cramo

Adress
Cramo
Rosenborgsgatan 12
16974 Solna

Kontorsadress
Rosenborgsgatan 12, Solna

Jobbnummer
3732785

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cramo

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cramo: