Marknadsassistent

Key Solutions AB / Formgivarjobb / Stockholm
2013-01-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Marknadsassistent" (publicerad 2014-01-15) ⬅️


Visa alla formgivarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Key Solutions AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Key Group är idag Sveriges i särklass bästa säljföretag. Vi har en bärkraftig affärsidé och växer kraftigt. Vi ingår i en företagsgrupp med flera företag som alla har som inriktning att serva detaljhandeln och dess kunder. I denna grupp finns också företagen Key East, We Recruite samt Key Sales West.

Key Solutions är ett expansivt och modernt säljbolag. Vi erbjuder kvalificerade och kompletta sälj- och marknadsföringslösningar med fokus på mervärde, resultat, varumärkesbygge samt ökad lönsamhet för våra marknadsledande samarbetspartners inom Event, Media, IT och Telecom. Sedan starten 2008 har Key Solutions Group visat positiva siffror och är ett välmående och tryggt säljbolag. Företaget stimuleras av en väletablerad säljkultur som alltid sätter den drivna medarbetaren i fokus.

Nu söker vi en assistent till vår sälj & marknadsavdelning i Västerås.

Publiceringsdatum
2013-01-03

Arbetsuppgifter
• Projektledning av all marknadskommunikation (gärna erfarenhet av grafisk formgivning/design)
• Hantera mail & telefonsamtal
• Understöd i framtagning av formella brev som signeras av chef
• Understöd i framtagning av nytt marknadsmaterial, kontakt & uppföljning med marknadsbyråer
• Strukturera mötesbokning & affärsområdeschefens agendor
• Personaladministration i form av redovisning av kvitton& körjournaler. Även sjukdom & ledighet
• Ge understöd till hela organisationen med administrativa uppgifter
• Resebokningar
• Sortera & ordna med inkommande fakturor
• Hjälpa till att arrangera evenemang
• Granska & bedöma diverse beställningar. Se till att dessa hålls inom rimliga kostnader
• Hjälpa till med administrativt vid nyanställningar. Dvs. diverse beställningar av arbetsredskap & dokument
• Ordna med semesterplaneringar

Kompetens och erfarenhet:

Du ska kunna prioritera dina arbetsuppgifter under tempo. Du är driven, öppen och har lätt att arbeta med många uppgifter samtidigt. Du ska ha goda kunskaper inom marknadsyrket, vi ser gärna att du har erfarenhet samt förståelse utav designprogram & har tagit fram marknadsmaterial tidigare. Det är av största vikt att du kan leda ett marknadsprojekt självständigt.

Tjänsten kräver att du har erfarenhet inom branschen samt att du utan problem hanterar Photoshop, Dreamweaver, InDesign och Illustrator. Det är även meriterat om du kan Flash, dock inget krav.

Du ska vara flytande inom svenska & engelska såväl i tal som skrift.
Gällande personliga egenskaper är det av största vikt att du är öppen, kostnadsmedveten& flexibel. Du skapar kontakter & besitter en hög social kompetens. Du tar eget ansvar och vågar fatta beslut, du är energisk & älskar utmaningar.

Fördel med B-körkort, men inget krav.

OBS: Samtliga intervjuer hålls på vårat huvudkontor i centrala Västerås.

Upplysningar om tjänsten lämnas av:
Theresa Flodman, theresa@keysolutions.se

Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Key Solutions AB

Adress
Key Solutions AB
Trefasgatan 3
72130 Västerås

Jobbnummer
1428479

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Key Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Key Solutions AB: