Marknads-/ Sälj- / HR-koordinator till Thyssenkrupp

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-10-09

Företaget
Thyssenkrupp Elevator är verksamma inom hiss- och rulltrappsmarknaden. De är en del av en stor global koncern med kunder i 150 länder och över 50 000 anställda över hela världen. Under deras 40 år i branschen har de byggt upp sin position som ett av världens ledande hissföretag. Thyssenkrupp Elevator har i Sverige 120 anställda fördelade på de sex regionerna Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Kristianstad och Karlstad. Deras verksamhet är uppdelad i nyinstallation, modernisering, service och reparationer. Med en stor koncern i ryggen har kontoret i Stockholm byggt upp en familjär och prestigelös kultur där alla arbetar som ett team.

Här erbjuds du en varierande roll med en mycket omväxlande vardag där det alltid är någonting nytt på gång. I rollen blir du en del av Thyssenkrupp Elevators serviceavdelning.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som marknads-/ sälj-/ HR -koordinator är du spindeln i nätet i organisationen. Du arbetar nära ledningsgruppen men assisterar även marknad, HR och säljavdelningen i det dagliga arbetet. Det kommer att ställas höga krav på engelska kunskaper både muntligen och skriftligen, då större delen av kommunikationen internt och externt sker på engelska.

Du ansvarar för koordinering och administrering av rutiner kring utvecklingssamtal och kompetensutveckling. Vidare kommer du att ansvara för att uppdatera utbildningsregistret och koordinering med medarbetarna internt för att säkerhetsställa att relevanta utbildningar genomförs. Du kommer också att vara behjälplig vid medarbetsundersökningar där du baserat på resultaten kommer ta fram presentationer som du redovisar för HR- avdelningen. Du kommer därtill att assistera HR-avdelningen och ledningen med diverse dagligauppgifter som rör HR och personal rutiner.

I din kontakt med sälj kommer du att ansvara för att ta fram nytt marknadsföringsmaterial och mejlkampanjer till säljavdelningen. Du kommer utveckla nyhetsbrev, kontrollera översättningar samt koordinera övrig intern kommunikation. Du kommer vidare att ha ansvaret för att uppdatera hemsidan, organisera och beställa merchandise till lokala event och mässor som sker några gånger per år.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Minst 3 års erfarenhet från liknande roll (administativt arbete)
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Flytande i tal och skrift på svenska och engelska
• Meriterande med utbildning inom marknad och/eller sälj
• Meriterande med kunskaper i Photoshop och Indesign

För att trivas och lyckas i den här rollen är du en strukturerad person som är noggrann i allt du tar dig för. Vidare är du en person som är lyhörd och har förmågan att prioritera då saker förändras med kort varsel. Då företagskulturen är starkt präglad av teamkänsla är det viktigt att kunna ställa upp och hjälpa till där det behövs. Vi tror även att du är en person som är tydlig och rak i din kommunikation, såväl internt som externt. I övrigt är du serviceminded och har en positiv inställning i alla lägen.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Skärholmen, Stockholm
Lön: Fast lön

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administratör, administration, HR, Officepaketet, koordinator, sälj, marknad, heltid, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Frödin malin.frodin@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3740715

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: