Marknadens bästa Key Account Manager
Poolia Öst AB / Försäljningsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Öst AB i Södertälje,
Stockholm,
Sollentuna,
Strängnäs,
Enköping eller i
hela Sverige Poolia Öst AB
Presentation
Är du en målinriktad, förtroendeingivande och engagerad person med stark drivkraft? Bor du i närheten av något av våra kontor i region Öst? Då kan du vara rätt person för denna tjänst.
Vi erbjuder dig en personlig utmaning i en dynamisk organisation med snabba beslutsvägar. Du kommer att spela en aktiv roll i den fortsatta utvecklingen av bolaget tillsammans med engagerade kollegor som fokuserar på våra nyckelbegrepp kvalitet, kundorientering och flexibilitet.
Din placeringsort blir på något av våra kontor inom regionen, det vill säga Jönköping, Karlstad, Norrköping, Södertälje, Uppsala, Örebro eller Västerås och ditt arbetsområde blir inom hela region Öst. Arbetet är mycket stimulerande med eget ansvar och goda utvecklingsmöjligheter. God sammanhållning, trevlig stämning och prestigelöshet karaktäriserar Poolia som företag.
Varmt välkommen med din ansökan.
Publiceringsdatum2008-10-21Dina arbetsuppgifterI rollen som Key Account Manager arbetar du mot tydliga mål. I samråd med respektive platschef planerar du dina insatser och bearbetar såväl existerande som blivande nyckelkunder inom området personaluthyrning och rekrytering av tjänstemän.
Du arbetar med kunder som finns på ett antal orter i Mellansverige.
I arbetet ingår:
• upphandlingar
• avtalsförhandling och implementering av avtal
• organisationskartläggning
• relationsbyggande på strategisk nivå samt att skapa egna affärer hos våra kunder.
Utbildning/erfarenhet
För att lyckas i befattningen tror vi att du har erfarenhet av tjänstesektorn. Du har dokumenterad erfarenhet av strategisk försäljning.
Du har även dokumenterat goda försäljningsresultat, hög marknadsnärvaro och trivs bäst ute hos kund. Du har akademisk examen eller motsvarande och har mycket goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift. Du är van att arbeta i moderna och effektiva CRM- och affärssystem och du trivs med att ha många projekt igång samtidigt. Det är naturligt för dig att ställa stora krav på kvalitet i ditt arbete.
Du har kompetens och en naturlig förmåga att skapa förtroenden. Därtill är du en skicklig kommunikatör med förmåga att identifiera och skapa affärer. Du äger även tålamodet att driva långa affärsprocesser samtidigt som du är en person som trivs i ett högt tempo där många snabba beslut måste fattas.
Du är också en målinriktad, förtroendeingivande och engagerad person med stark drivkraft och du bor i närheten av något av våra kontor i region Öst.
Förmåner
Träningsbidrag, sjukvårdsförsäkring. Som anställd av Poolia får du även tillgång till Poolias motivationspaket.
Företagsbeskrivning
Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden ekonomi, administration, IT och teknik. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i fem länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater.
Sluttext
Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld.
Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-12-01
Ange följande referens när du ansöker: 7830
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagPoolia Öst AB
AdressPoolia Öst AB
Warfvinges väg 20
10425 Stockholm
Jobbnummer 336636
Observera att sista ansökningsdag har passerat.