Marknad och säljsupport till Kista!

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vår internationella kund som har sina lokaler i Kista söker dig som trivs i en administrativ och supporterande roll för ett uppdrag som pågår i minst två år!

Vi söker en Marketing & Sales Support som kommer att arbeta med administrationen kring inköp. Du kommer att vara och bidra till Marketing Support teamet som består 4 personer.

För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom bolaget och behovet av denna roll hos vår kund är långsiktigt!

Publiceringsdatum
2022-06-30

Dina arbetsuppgifter
Som Marketing & Sales Support kommer du att stötta det administrativa arbetet i de tidiga delarna av inköpsprocessen för olika produkter. Du kommer att ha ett fyrtiotal kontaktytor inom organisationen på både marknad- och säljavdelningen, dessutom kommer du att ha kontakt med medarbetare i de övriga nordiska länderna. Det är därför viktigt att du trivs med uppsökande kontakt och proaktivt söker information som driver ditt arbete framåt.

Du kommer exempelvis att:

* Handlägga interna inköpsförfrågningar
* Ge administrativ support av finansiell karaktär till marknads- och säljavdelningen inför och under olika projekt
* Ta emot och registrera interna förfrågningar i interna system för material som ska beställas. Du kommer även att ges möjlighet att lära upp nya kollegor, varför vi tror att du tycker om att arbeta fram förbättringsförslag och gärna bidrar till att dina kollegor utvecklas.

Vi söker dig
* Vi tror att du som söker trivs i en administrativ roll där du får möjligheten att ge intern support till dina kollegor. Vidare tror vi att du är orädd, proaktiv och har ett öga för detaljer då arbetet kräver noggrannhet.
* Har en relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi, helst från universitet
* Har goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel
* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då du kommer att använda båda språken dagligen
* Har god systemvana och erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
* Det är meriterande om du har kunskap i något annat nordiskt språk.

Som person är du service minded, har god analytisk förmåga och tycker om utmaningen att arbeta i ett dynamiskt och snabbrörligt företag. Vidare bör du vara initiativtagande, uppskatta ett högt arbetstempo och framförallt ha drivet att utvecklas med företaget och i din roll.


Vad vi erbjuder
Du kommer att vara anställd som konsult via Jurek Talents och arbeta hos vår kund som är ett stort internationellt bolag med kontor i Kista. Uppdraget löper i minst två år men vi ser långsiktigt på detta samarbete och det finns mycket goda möjligheter att utvecklas inom bolaget!

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jurek Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 556694-5324), http://www.jurek.se/

Kontakt
Consultant Manager
Evelina Thimper
evelina.thimper@jurek.se

Jobbnummer
6788131

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: