Marketing Support till Samsung Electronics Nordic
Hero AB / Kundservicejobb / Stockholm
2022-06-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Marketing Support till Samsung Electronics Nordic" (publicerad 2022-07-01) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nu söker vi dig som har erfarenhet av administration och kundservice till denna spännande möjlighet hos Samsung Nordics.
Publiceringsdatum2022-06-30Om tjänstenVi söker en Marketing Support som kommer att arbeta med administrationen kring inköp. Rollen har funnits i ett par år och uppkom i samband med att belastningen av administrativa uppgifter ökade hos marknadsavdelningen. Du kommer att vara och bidra till Marketing Support teamet som består 4 personer som i sin tur tillhör företagets Corporate marketing team.
För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom bolaget och behovet av denna roll hos vår kund är långsiktigt.
Dina arbetsuppgifterSom Marketing Support kommer du att stötta det administrativa arbetet i de tidiga delarna av inköpsprocessen för olika produkter. Du kommer att ha ett fyrtiotal kontaktytor inom organisationen på både marknad- och säljavdelningen, dessutom kommer du att ha kontakt med medarbetare i de övriga nordiska länderna. Det är därför viktigt att du trivs med uppsökande kontakt och proaktivt söker information som driver ditt arbete framåt.
Du kommer exempelvis att:
• Handlägga interna inköpsförfrågningar
• Ge administrativ support av finansiell karaktär till marknads- och säljavdelningen inför och under olika projekt
• Ta emot och registrera interna förfrågningar i interna system för material som ska beställas. Du kommer även att ges möjlighet att lära upp nya kollegor, varför vi tror att du tycker om att arbeta fram förbättringsförslag och gärna bidrar till att dina kollegor utvecklas.
Vi söker dig som
• Vi tror att du som söker trivs i en administrativ roll där du får möjligheten att ge intern support till dina kollegor. Vidare tror vi att du är orädd, proaktiv och har ett öga för detaljer då arbetet kräver noggrannhet.
• Har en relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi, helst från universitet
• Har goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då du kommer att använda båda språken dagligen
• Har god systemvana
• Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Har god kommunikativ förmåga.
• Det är meriterande om du har kunskap i något annat nordiskt språk.
Som person är du serviceminded, har god analytisk förmåga och tycker om utmaningen att arbeta i ett dynamiskt och snabbrörligt företag. Vidare bör du vara initiativtagande, uppskatta ett högt arbetstempo och framförallt ha drivet att utvecklas med företaget och i din roll.
Tillträde, omfattning och anställning
Arbetstiderna är måndag till fredag med kontorstider. Detta är ett konsultuppdrag på 2 år. Bolaget sitter i fina lokaler i Kista. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på
amanda.wyser@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHero AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hero AB (org.nr 556797-2533),
http://www.hero.se Arbetsplats Hero
Kontakt Amanda Wyser
amanda.wyser@hero.se 072 991 88 58 Jobbnummer 6789033
Observera att sista ansökningsdag har passerat.