Marketing Sales and Customer Service

Manpower Huvudkontor / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Kungsbacka eller i hela Sverige

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

At Marketing, Sales & Customer Service, you are part of a global team with the mission to ensure that all consumer touch points reflect our brand essence of 'Designed Around You' and that all services deliver a true luxury experience.

Publiceringsdatum
2015-10-29

Dina arbetsuppgifter
Your main responsibilitys in this roll will be as followed
• To provide the end-user customer with our costumers interface with regard to product quality, dealer and sales company issues.
• To ensure compliance with documented customer handling processes and monitor results using selected Target Conditions.
• To have basic understanding of customer and market dynamics and requirements.
• To ensure that all end-user customers receive the best possible level of customer service from Customer Experience Management, thus supporting the premium brand experience.
• To manage the budget related to Goodwill actions.
• To contribute in different forums where the channel or means for customer support are discussed.
• To offer competitive end-user customer support in line with customer requirements.
• To initiate system changes in customer handling systems globally in order to ensure the continuity and availability of a customer handling system tool globally.

Vem är du?
• Excellent communication skills (written and oral) and proficient in English and Swedish. Additional languages are an advantage.
• Strong business acumen with analytical skills.
• Advanced Excel skills

Your personal profile
• High-end social skills.
• Ability to handle customer contacts and delicate situations in a tactful and a diplomatic manner.
• Service minded teamplayer with ability to take own initiatives.
• High integrity and good judgement.
• Accurate and attentive to details, also under time pressure.
• Excellent prioritization skills, ability to multitask and to work efficiently to meet a deadline.

Vad kan vi erbjuda dig?
This is a time limited assignment from ASAP until the end of August 2016. You will be employed by Manpower and work with our client.

Kontaktperson för detta jobb
Maria Hempel mhempe@manpower.se

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Hempel

Företag
Manpower Huvudkontor

Adress
Manpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2502496

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Huvudkontor: