Marketing insight manager

Adding People AB / Marknadsföringsjobb / Malmö
2019-10-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Marketing insight manager" (publicerad 2019-11-05) ⬅️


Visa alla marknadsföringsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adding People AB i Malmö, Burlöv, Helsingborg, Ängelholm, Örkelljunga eller i hela Sverige

VILKA ÄR VI?
Med sina högkvalitativa mjukpapper och pergaminpapper gör Metsä Tissue vardagslivet bekvämare för konsumenter, kunder och slutanvändare. Metsä Tissue är en ledande leverantör av mjukpappersprodukter till hushåll och yrkesverksamma i Europa och världens ledande leverantör av pergaminpapper.
Våra främsta varumärken är Lambi, Serla, Mola, Tento, Katrin och SAGA. Med produktionsanläggningar i fem länder sysselsätter vi cirka 2 800 personer. Vår omsättning 2018 var 1,0 miljarder euro. Metsä Tissue ingår i Metsä Group. För mer information gå in på www.metsatissue.com

VAD ERBJUDER VI?
Drivs du av att arbeta med data och finna svar bland siffror, grafer och tabeller? Har du kompetens inom datavisualisering och vill vara en del av vårt varumärkesteam?
Vi erbjuder dig en strategisk och taktisk nyckelroll i en internationell och dynamisk arbetsmiljö, där du får arbeta med utveckling av våra kända varumärken Lambi, Serla och Katrin, och supportera med marknadsdata, analyser och uppföljning.
I din roll hos oss får du bland annat
driva utvecklingsprojekt, till exempel valideringsstudier, insiktsstudier och koncepttester
arbeta med koncept- och varumärkesutveckling
arbeta med datahantering och visualisering
goda kompetensutvecklingsmöjligheter
arbeta i ett företag som prioriterar sina medarbetares välbefinnande och värdesätter goda arbetsinsatser


DETTA KAN DU.
Du har akademisk utbildning inom business eller marketing.
Du är van vid att arbeta med databashantering och datavisualisering.
Du har erfarenhet av och kunskap i Power BI, Qliksense, Power Pivot eller motsvarande.
Goda kunskaper i Microsoft Office Suite, Powerpoint och Excel.
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Har B-körkort.


DETTA ÄR DU.
Du är en analytisk, strukturerad och välorganiserad person, som är van vid att samla in, strukturera, analysera och visualisera data. Du är en duktig kommunikatör, både i tal och skrift och har lätt för att knyta kontakter. Då vi arbetar i en miljö med högt tempo ser vi att du har god förmåga att hantera stress och föränderliga situationer.
Har du erfarenhet av att arbeta med marknadsundersökningar, koncepttestning och liknande ser vi det som en tillgång - du kommer även ges möjlighet att utveckla dina kompetenser inom dessa områden.

BRA ATT VETA.
Tjänsten är på heltid, tillsvidareanställning.
Du rapporterar till Daniel Almgren, Concept Development Director.
Placeringsort södra Sverige med närhet till Köpenhamn.
Rollen innebär resor till andra nordiska länder.
Sista dag att visa ditt intresse är den 4 november, urval sker löpande.

Publiceringsdatum
2019-10-16

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
adding PEOPLE AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Marketing insight manager".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adding People AB (org.nr 559161-8714)
200 10  MALMÖ

Arbetsplats
Metsä Tissue

Jobbnummer
4859217

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adding People AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adding People AB: