Mångsysslande ordermottagare, extra

Icebug Aktiebolag / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Icebug Aktiebolag i Göteborg

Icebug är ett oberoende svenskt skoföretag som började utmana världens sportskogiganter 2001. Vår vision: Icebug på allas fötter när det är halt! Med vår unika greppteknologi har vi gjort det möjligt för många människor att vara mer aktiva. Vi är starkast inom trail running, walking och vinterprodukter, men utvecklar hela tiden varumärket. Icebug säljs i nuläget på över 20 marknader i Europa, Nordamerika och Asien.

Under 2009 lanserade vi Arch Flex System: Fotbäddar som gör det bästa av skandinavisk ortopedi tillgängligt för alla.

Icebug AB söker nu en mångsysslande ordermottagare för ett uppdrag under vår högsäsong.

Du kommer att sitta i nyrenoverade lokaler i centrala Göteborg tillsammans med ett motiverat och professionellt team.

Vi behöver en extra resurs som kan assistera vårt Backoffice med ordermottagning (via telefon, fax och e-post), kundsupport, provhantering och andra kontorsärenden under perioder när vi är hårt belastade. Även andra praktiska göromål såsom lagerärenden, bära kartonger och mässmonterarbete kan komma att ingå i tjänsten om vi hittar rätt person.

Du bör ha vana av att arbeta i Officepaketet och gärna någon erfarenhet av ett affärssystem, vi arbetar i Pyramid.
Du kommer att arbeta främst mot våra nordiska återförsäljare. Det är meriterande om du har förståelse och erfarenhet i det Norska språket ? men det är inget ett krav.

Du ska kunna arbeta självständigt, vara lösningsfokuserad och noggrann. Arbetsbelastningen kan variera under dagen så det är viktigt att du har en förmåga att tempoväxla och prioritera.

Omfattning: Minst 50% under perioden okt 13-feb 14

Publiceringsdatum
2013-09-04

Profil
För att passa i rollen som ordermottagare ser vi att du har tidigare erfarenhet från servicedesk/helpdesk, butik och eller som administratör.

Som ordermottagare är det viktigt att du är noggrann, effektiv och stresstålig. Du trivs i en administrativ roll och är positiv och kan hantera stora mängder registreringar. Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel och som kan uttrycka dig väl i både tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt person med ett stort driv och engagemang till vårt team.

Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid/Deltid
Omfattning: Minst 50% under perioden okt 13-feb 14

Ersättning
Fast lön
Timanställning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-09-23
Vid frågor kontakta Jenny Jovén 031-818496
Vi vill inte bli kontaktade av rekryteringsföretag.
Ansökan kan skickas till e-postadress: jj@icebug.se

Kontakt
Jenny Jovén, Backoffice Manager 031-817090 (Växel) 031-818496 (Direkt) jj@icebug.se

Företag
ICEBUG AKTIEBOLAG

Adress
ICEBUG AKTIEBOLAG
KJELLBERGSGATAN 8
41132 GÖTEBORG

Kontorsadress
KJELLBERGSGATAN 8
GÖTEBORG

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-817090

Jobbnummer
1644405

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Icebug Aktiebolag

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Icebug Aktiebolag: