Mångsidig Administratör till specialistföretag inom klottersanering och ...

Wrknest AB / Backofficejobb / Göteborg
2022-09-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Mångsidig Administratör till specialistföretag inom klottersanering och ..." (publicerad 2022-10-06) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wrknest AB i Göteborg, Partille, Kungälv, Alingsås, Borås eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-09-26

Om tjänsten
Vi söker nu en Administratör till vår kund i Göteborg. Som Administratör kommer du att ha en bred roll genom att ansvara för administrativa arbetsuppgifter inom bolaget, kontorsservice samt i viss mån kund-, leverantörs- och myndighetskontakter.

Företaget är specialister inom klottersanering, klotterskydd, taktvätt, fasadtvätt och övrig specialrengöring för både inre och yttre fastighetsunderhåll. Målet är att vara den ledande serviceentreprenören inom sitt tjänsteutbud och kundsegment när det kommer till leveranssäkerhet, kvalitet, effektivitet och miljö.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom oss på Wrknest men du kommer anställas direkt hos kunden.

Dina framtida arbetsuppgifter

I rollen som Administratör ansvarar du över två områden; de administrativa uppgifterna samt kontorsservicen och du finns behjälplig till och svarar direkt till ansvarig.

De administrativa arbetsuppgifterna består bland annat av:

• Ordermottagning, fakturering och leverantörs- och kundutvärdering,

• Diverse personaladministration som tidsredovisning av personal, semesterplanering, och medarbetarsamtal
• Kundåterkoppling och inrapportering av utförda arbeten
• Schemaläggning av saneringsobjekt och inrapportering till myndigheter
• Bokning av besiktning och service för företagsbilarna
• Genomgång och upprättande av dokumentation gällande rutiner och instruktioner
• Vara delvis ansvarig för företagets KMA-arbete (Kvalitet, Miljö och Arbetsmiljö)
• Administration av elektroniska körjournaler och larmbehörigheter till larmsystem

Kontorsservicen består bland annat av att du ansvarar för:

• Lokalvård, skrivare, arkivet, återvinning, kaffeservice, förbrukningsartiklar, inredning, planera event och annat underhåll samt andra åtgärder som kan anses öka den allmänna funktionen och trivseln på kontoret.

Vi söker dig som har

• Goda kunskaper i Svenska, i både tal och skrift.
• Goda kunskaper i Microsoft Outlook, Word och Excell
• God och tydlig kommunikationsförmåga.
• B-körkort

Vi ser det som meriterande

• att ha erfarenhet från branschen eller liknande som bygg/industri

För att lyckas i rollen är du även lösningsorienterad, organiserad och inte rädd för att hjälpa till där det behövs, högt som lågt. Du förstår och förvaltar frihet under ansvar på ett effektivt sätt och hanterar gärna fler uppgifter samtidigt.

Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är strukturerad, effektiv och hjälpsam. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: Årsskiftet 22/23

Plats: Biskopsgårdens Industriområde, Göteborg

Omfattning: 100%

Anställningsform: Tillsvidare med provanställning

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Om företaget
Företaget specialister inom klottersanering, klotterskydd, taktvätt, fasadtvätt och övrig specialrengöring för både inre och yttre fastighetsunderhåll i Göteborg med omnejd. Företaget innehar en bred kompetens inom både servicepersonal och arbetsledning som besitter ett stort yrkesmässigt kunnande men även en stark drivkraft och vilja för service, engagemang och kund fokus. Målet är att vara den ledande serviceentreprenören inom sitt tjänsteutbud och kundsegment när det kommer till leveranssäkerhet, kvalitet, effektivitet och miljö.

Om Wrknest

På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.

Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Wrknest AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Wrknest AB (org.nr 559293-2213), http://www.wrknest.se

Arbetsplats
Wrknest

Jobbnummer
7014061

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wrknest AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wrknest AB: