Manager Voice Solutions Coordination

Telenor Sverige AB / Chefsjobb / Karlskrona
2022-07-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Manager Voice Solutions Coordination" (publicerad 2022-09-16) ⬅️


Visa alla chefsjobb i Karlskrona, Ronneby, Torsås, Karlshamn, Emmaboda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Karlskrona, Tingsryd, Nybro, Kalmar, Kristianstad eller i hela Sverige

Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.

Nu söker vi en stark ledare och resultatinriktad medarbetare till vårt team inom Voice Solutions Coordination. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.

Vad du kommer att göra

I rollen som Manager Voice Solutions Coordination söker vi dig som vill ta dig an och leda arbetet inom koordinering och teamet framåt. Ditt huvudsakliga uppdrag är att motivera och coacha medarbetare med målet att garantera leveransprecision och kvalitet i toppklass. Voice Solutions Coordination syftar till att samordna leveransen mot slutkund i hela kedjan: från inkommen beställning till driftsatt lösning.

I rollen ingår att arbeta kontinuerligt med uppföljning av mål och KPI:er samt identifiera möjliga förbättringar i syfte att utveckla kvaliteten i leveransen och mötet med kunden. Du ansvarar för att leda och fördela det dagliga arbetet samt för coachning och stöttning av medarbetare. Bemanningsplanering och rekrytering ingår också i tjänsten. Du ingår i ledningsgruppen för Delivery och ansvarar tillsammans med dina kollegor för att effektivisera och förbättra vår verksamhet och våra möten med kunden. Du ingår i en spännande gruppering som har en central roll med många interna och externa gränssnitt där det tvärfunktionella samarbetet är en viktig del av helhetsleveransen.

Vem du är

För att lyckas i rollen som Manager Voice Solutions Coordination ser vi att du är en person med hög energi, resultatfokus och med tidigare erfarenhet inom liknande områden. Du är kundfokuserad och affärsmässig. Du är en naturlig ledare och är duktig på att utveckla och motivera medarbetare och team för att nå sina mål. Vidare är du en trygg person som trivs i en snabbrörlig miljö och med ett såväl strategiskt som operativt ansvar. Du har ett högt eget driv samt är målinriktad med ett stort engagemang.

Vi ser också att du har:
* Erfarenhet inom ledarskap
* Goda övergripande kunskaper om Telenors mobila tjänster
* Erfarenhet av verksamhetsutveckling och uppföljning
* Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift

Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt - ta en paus och träna på lunchen, förlägga din arbetstid så du kan lämna/hämta barn på förskolan. Så länge du och dina kollegor kan leverera det du ska så är friheten stor.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.

Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Anna Hallenborg. Anna.hallenborg@telenor.se . Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.

Sista ansökningsdagen: Vi utvärderar ansökningar löpande så var snäll och sök idag
Placeringsort: Stockholm


Bra att känna till

Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT

Publiceringsdatum
2022-07-15

Ersättning
SALARY

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Telenor Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "J108643".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Telenor Sverige AB (org.nr 556421-0309)

Jobbnummer
6825447

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telenor Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telenor Sverige AB: