Manager Operations Support
Sykes Sweden AB / Organisationsutvecklarjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sykes Sweden AB i Kalmar,
Mörbylånga,
Karlskrona,
Uppvidinge,
Karlshamn eller i
hela Sverige SYKES är världsledande inom outsourcing av kundtjänst, teknisk support och växeltjänster. Vi hanterar även andra kanaler med kundkontakter som email, chat, forum och sociala medier som Facebook och Twitter. Från våra nio nordiska call center i Sverige, Norge, Danmark och Finland levererar vi tjänster för både små lokala företag till internationella företag.
Kundnöjdhet och försäljningsresultat är fokusområden inom det uppdrag vi utför för vår kund. Därav har vi en supportorganisation/avdelning som driver processförbättringar i vår verksamhet med tyngdpunkt på försäljning, kundnöjdhet & kvalitét.
Som Manager Operations Support ansvarar du för denna avdelning.
I dina arbetsuppgifter ingår det att leda och coacha det team som lägger upp strategier för datainsamling.Du ska analysera och slutligen ge förslag till förbättringsåtgärder som härleds från analyserna. Förbättringsarbetet gäller både interna processer och vår kunds processer.
Du kommer att ha kundkontakter och presentationer för företagsledningen.
Du rapporterar direkt till Operations Director.
Bland arbetsuppgifterna kan nämnas: Ansvara för effektiv kommunikation, både internt och externt med syfte att nå uppsatta mål
Inrätta långsiktiga och kortsiktiga handlingsplaner med specifika strategier för att höja prestationsnivåer.
Rapportera de händelser som inte följer planen eller kraven gällande kvalitet och försäljning.
Dagligen och veckovis analysera resultaten för måltalen.
Ansvara för kontakten med kunden gällande måltalen för kvalitet och försäljning.
Publiceringsdatum2015-11-30ProfilErfarenhet av att leda utbildnings- kvalitets- och försäljningsavdelningar inom kundservice är en stor merit
Starka ledaregenskaper
Stresstålig
Beprövad erfarenhet av att bygga och förvalta starka team
Det är viktigt att du behärskar engelska i både tal och skrift
Vi lägger stor vikt vid din kommunikativa förmåga och vana av kundrelationer på ledningsnivå.
Du är kreativ, kvalitetsmedveten och tävlingsinriktad. Du drivs av utmaningar och är relationsskapande. Du har även förmågan och viljan att hitta nya vägar för att leverera uppsatta mål.
Din ansökan skickar du med rubriken Manager Operations Support till
job_kalmar@sykes.com senast den 31/12 2015.
För närmare upplysningar är du välkommen att kontakta Anssi Korhonen Operations Director, Telecommunications., 0709-827401
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Vi tillämpar provanställning 6 månader
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
KontaktPia Gustafsson, HR Manager 0680-71 60 00 (Telefon)
pia.gustafsson@sykes.comFöretagSykes Sweden AB
AdressSykes Sweden AB
39230 KALMAR
KontorsadressFartygsgatan 4
KALMAR
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0680-71 60 00
E-postadress:
pia.gustafsson@sykes.com Jobbnummer 2552827
Observera att sista ansökningsdag har passerat.