Manager Assistant / Management support till Vattenfall

Maxkompetens / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Södertälje, Östhammar eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2018-10-18

Arbetsuppgifter
Affärsområde Distribution på Vattenfall behöver stöd och söker dig som vill arbeta med varierande arbetsuppgifter i en roll som Management support.
Distribution utvecklar, driver och underhåller nät för distribution på svenska och tyska marknader och ger relevant information till kunder och andra marknadsaktörer. Affärsområdet Distribution, som består av Business Units Distribution Sweden och Distribution Germany, levererar el till 3,3 miljoner kunder. Vattenfalli jobbar kontinuerligt med en pålitlighet och effektivitet i deras distributionsnät för att möta kundernas och samhällets krav och förväntningar idag och framöver. Att lösa de kommande uppgifterna kommer att kräva människor med engagemang för kunder och ett hållbart samhälle - människor som du.

I rollen kommer du stödja de tre cheferna i teamet i deras dagliga arbete. Huvuddelen av jobbet ligger inom olika administrativa områden där du måste vara flexibel och serviceorienterad samt kunna arbeta på ett proaktivt och snabbt sätt med olika uppgifter. Allt från resebokningar, justera och skapa PowerPoint presentationer, bokning & översikt i kalendrar, administration av fullmakter och skrivning av Styrelseprotokoll. Det kan också tillkomma att vara ett administrativt stöd av HR och ekonomiuppgifter.

Profil
För att passa i rollen är du en kreativ problemlösare som är social och serviceminded. Du har en förmåga att prioritera och se helheten. Du är också prestigelös och har en vilja att hugga tag I den lilla enkla uppgiften likaväl som den uppgift som är svårare där mer struktur och noggrannhet krävs.
Du har erfarenhet och skicklighet i kontorsprogram som PowerPoint och Office programmen och både engelska och svenska är ett krav. Du behöver också kunna arbeta på många uppgifter samtidigt.
Det är meriterande om du har en akademisk utbildning och ser detta som ett första karriärsteg i ytterligare ambitioner.

Jag tar gärna emot CVn på engelska.

Sista ansökningsdag
Är det dig vi söker? Ansök redan idag då urval och intervjuer sker löpande.


Om företaget
Maxkompetens is one of Sweden's leading recruiting and staffing companies since 2003, and we are located in 10 different cities in Sweden. Every year we match over 1200 positions and we have 500 employees. Our areas of expertise include HR & Payroll, Economy & Finance, Customer Service & Administration, Marketing & Sales, IT & Technology, Purchasing & Logistics and Industry.
Every person has a fantastic potential. It is important to take care of everyone 's skills and offer them the opportunity to reach their goals. Through caring, a well-functioning recruitment processes and competence, we help people and businesses to meet and succeed together. Simply a better world! We are an authorized staffing company with collective bargaining agreements, insurance, health care and occupational pension funds.
Maxkompetens Sverige AB is listed on Nasdaq First North under the short name MAXK and in the group the student healthcare company SkolPool Sverige AB is included together with the finance and accounting company Multiekonomerna.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-15
Ange följande referens när du ansöker: 7941
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Bergsman sandra.bergsman@maxkompetens.se 0735405950

Företag
Maxkompetens

Adress
Maxkompetens
11221
11221 0180

Kontorsadress
Hantverkargatan 25B

Jobbnummer
4410357

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens: