Management Assistant till internationellt företag

Flexlife AB / Försäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Flexlife AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Borås eller i hela Sverige

Flexlife är en komplett personalpartner med en väletablerad verksamhet inom rekrytering, bemanning, HR samt jobb- och karriärcoachning. Vi jobbar med hög kvalitet och personligt engagemang som skapar långa och förtroendegivande relationer. Flexlife är auktoriserade av Almega och medlem i Bemanningsföretagen.
br På uppdrag av kund söker vi nu en Management Assistant. Vår kund verkar i en internationell miljö och har över 2500 anställda, varav 250 i Sverige. Du kommer att rapportera direkt till affärsområdeschefen för den globala kvalitetsavdelningen.  br br
Du kommer att ta stort eget ansvar för ditt arbete och vi söker dig som är strukturerad, prestigelös och inte rädd för att ta egna initiativ. För att du ska trivas och bli framgångsrik i rollen är din motivation och kompetens avgörande. Du har tidigare arbetat i en internationell miljö och trivs med att ha en operativ roll där du ser till att saker blir utförda på bästa sätt. br br
Eftersom rollen innebär mycket internkommunikation, är det viktigt att du är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift i såväl svenska som engelska. Vi söker dig som är trygg i dig själv och är duktig på att hantera människor och stressiga situationer. Du brinner för ditt arbete och värderar noggrannhet och kvalitet. Då företaget använder flera IT-lösningar bör du även ha god datorvana och inte vara rädd för att lära dig nya program. br
br Ansvarsområden En stor del av arbetet består av att assistera affärsområdeschefen i det dagliga arbetet, både med operativa och administrativa uppgifter. I arbetet ingår personaladministration, förberedelse av interna och externa möten, föra mötesanteckningar, uppföljning av aktiviteter samt att sammanställa presentationer och rapporter. Du ska självständigt kunna både driva och administrera mindre projekt med ansvar för den övergripande planeringen. Andra uppgifter är dokumentredigering, arkivering, ekonomiska sammanställningar/budgetsammanställningar.br br
Kompetenskrav - Dokumenterat duktig på att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska, kunskap i andra språk är meriterande
• Utmärkta kunskaper i Officepaketet är ett krav. Du ska kunna hantera SAP, Microsoft, PowerPoint, Word, Excel
• Du ska ha arbetat i en internationell organisation tidigare
Personliga egenskaper - Du tar initiativ, är drivande och känner ett starkt engagemang för ditt arbete
• Du är målfokuserad och strävar efter att alltid slutföra uppgiften
• Du är strukturerad, kan prioritera och ta egna beslut samt gillar att ligga steget före
• Du lyhörd, flexibel, noggrann och ansvarsfull
• Du måste ha lätt för att samarbeta och inte vara inte rädd för att ta i det där lilla extra när så behövs
Känner du att ovanstående är rätt för dig, skicka din ansökan så snart som möjligt till Flexlife. Tjänsten skall tillsättas omgående och då vi intervjuar löpande kan den komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Publiceringsdatum
2011-03-10

Så ansöker du
Uppdraget är en del i vår uthyrningsverksamhet och du kommer att vara anställd av Flexlife. För rätt kandidat finns stora möjligheter att anställas av kund efter sex månader. Frågor besvaras via e-post: :@flexlife.se .
Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Arbetstider och omfattning
Heltidsanställd

Ersättning
Enligt Överenskommelse

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 85215-CB
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
Flexlife AB

Adress
Flexlife AB
GårdaTorget 2
41250 Göteborg

Jobbnummer
872042

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Flexlife AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Flexlife AB: