Mäklarassistent till fastighetsbolag!

Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du arbeta inom fastighetsbranchen? Har du en känsla för struktur och kundbemötande? Vi söker dig som vill kliva in i en driven roll som mäklarassistent.

Publiceringsdatum
2016-02-04

Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer att variera beroende på hur olika fastighetsprojekt utformar sig. Syftet är främst att avlasta dina kollegor med olika arbetsuppgifter. En del av arbetet kommer beröra den administrativa delen som innefattar pappers- och datahantering. Du kommer även få vara behjälplig med olika avtal samt projektritningar. Den andra delen av tjänsten kommer innebära att vara ansiktet utåt och ansvara för olika visningar. Företaget arbetar med nyproduktion av olika fastigheter vilket i sin tur lockar en stor mängd människor. Du kommer här behöva kliva in i en mer affärsmässig roll där det krävs att du är påläst på de olika projekten samt hanterar olika kunder på ett serviceinriktat vis. Det krävs att du är en person som känner dig trygg med att leverera kundservice i världsklass.

Om företaget
Vår kund är ett snabbt växande företag med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Företaget har valt att enbart fokusera på konceptutveckling och försäljning av nyproduktion vilket innebär att det skiljer sig lite från de vanliga mäklaryrket. Som nyproduktionsmäklare har man stort fokus på att hitta köpare till nyproducerade bostäder.

Profil
Vi söker dig som är social och nyfiken. Du ska klara av att bemöta kunder på ett representabelt sätt samt vara ordningsam och skapa struktur runt omkring dig.

Skallkrav:
Svenska i tal och skrift
Goda kunskaper i Excel
Intresse för fastighetsbranschen

Meriterande krav:
Telefonvana
Säljerfaranhet
Erfaranhet av att arbeta med god service

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Start: omgående
Placering: centrala Stockholm
Urval sker löpande
Arbetstider: Kan variera

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6768
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Clara Forsberg 0707722459 clara.f@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvinges väg 29, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2654153

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: