Magna Söker Konsultchefsassistent För Uppdrag I Örnsköldsvik!

Magna AB / Administratörsjobb / Örnsköldsvik
2016-03-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Magna Söker Konsultchefsassistent För Uppdrag I Örnsköldsvik!" (publicerad 2016-03-31) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Örnsköldsvik, Nordmaling, Kramfors, Bjurholm, Sollefteå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Magna AB i Örnsköldsvik, Härnösand, Umeå, Timrå, Åsele eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-03-21

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en konsultchefassistent för ett omställningsuppdrag i Örnsköldsvik. Som konsultchefsassistent är din huvudsakliga uppgift att stötta och avlasta MAGNAs konsultchef i det dagliga arbetet. Omställningsprocessen har som främsta syfte att stötta och coacha berörd personal till nya arbetsmöjligheter.

Huvudsakliga arbetsuppgifter i rollen som konsultchefsassistent:
• Att hålla i gemensamma informationsmöten för gruppen
• Lägga upp personliga handlingsplaner
• Stötta med CV-granskning och intervjuträning
• Bidra med coachning och motivation för kommande möjligheter
• Administration

Arbetets omfattning är på deltid med start omgående. Uppdraget sträcker sig under en uppstartsperiod och kommer innebära flexibla arbetstider. Vi på MAGNA har en växande verksamhet i Örnsköldsvik och det finns därmed goda möjligheter till att tjänsten kommer att utvecklas på sikt.

Kundföretaget

Vår kund är verksam inom Industribranschen. En del av deras personal befinner sig nu i en omställningsprocess.
Arbetet kommer att utföras hos kund som har kontor i centrala Örnsköldsvik.

Profil
Vi söker dig som har ett intresse för personal/HR frågor och som har god administrativ förmåga. Kanske har du en personalvetarbakgrund och erfarenhet från branschen och/eller liknande arbete. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med rekrytering.

Som person är du driven och strukturerad i ditt sätt att arbeta. Du har ett gott bemötande och en förmåga att bygga förtroendefulla relationer i ditt arbete. Du har ett stöttande förhållningssätt och en positv inställning. Vi söker en stabil person som är självgående och som har en god förmåga att samarbeta.

Intresserad? Tveka inte med din ansökan då vi gör urval löpande.

Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-17
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6689
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Bergman frida.bergman@magna.se

Företag
MAGNA AB

Adress
MAGNA AB
Industrigatan 4 A
11246 Stockholm

Kontorsadress
Industrigatan 4 A, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2737154

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Magna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Magna AB: