Lysande administratör till Experis

Experis AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi förstärker vårt team med en administratör. Vill du stötta våra duktiga konsultchefer med deras dagliga administration och vara en del i vår framgång? Tjänsten är tidsbegränsad under 6 mån med möjlighet till förlängning.


Publiceringsdatum
2018-04-01

Om tjänsten
Som administratör på Experis är du en del av ett professionellt team med höga ambitioner. Våra konsultchefer har behov av en administrativ person som avlastar och stöttar dem med löpande administration och hantering av deras administrativa ärenden. Du kommer att vara länken mellan våra konsultchefer och övriga administrativa funktioner såsom löne- faktura- och utredningsfunktioner. Ärenden som du kommer att hantera rör fakturor, löner, underkonsulter mm. Det blir ditt ansvar att se till att respektive ärende landar rätt i vår organisation för att sedan bevaka och fortsätta arbeta med det fram till dess att ärendet är löst. Du kommer således inte själv att hantera och lösa ärendena. Du kommer att kommunicera med såväl alla olika supportfunktioner internt såväl som med kunder, konsulter och underkonsulter.

Vem är du?
Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete i någon form och du älskar att hjälpa dina kollegor. Som person är du stresstålig, orädd och nyfiken. Du tycker att det är utmanande och roligt att ta dig an uppgifter som ibland kräver eftertanke och utredning. Vi tror att du har tidigare erfarenhet som tex ekonomiassistent eller liknande alternativt nyligen utexaminerad inom HR-området. Det kan även vara så att du har en helt annan bakgrund. Flytande svenska i tal o skrift är ett krav och din engelska måste vara mycket god.

Din personlighet karaktäriseras av ett starkt engagemang, prestigelöshet och en positiv attityd. Du tycker om att arbeta självständigt och trivs med att arbeta i en affärsorienterad miljö. Då arbetet innebär mycket interna och externa kontakter är det viktigt att du är utåtriktad, har god samarbetsförmåga, är självgående och flexibel.

Men framförallt är det viktigt att du vill ha roligt på jobbet.

Vi erbjuder
Vi erbjuder dig glada kollegor som kommer få dig att må bra på jobbet, samtidigt som du utmanas och utvecklas. Tjänsten är tidsbegränsad under 6 månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att få en anställning som konsult på Experis Finance och arbetar på vårt kontor på Klarabergsgatan i Stockholm.

Ansökan och frågor
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Emma Ryve 08-736 29 58 eller mejl till . Vänta inte med att skicka in din ansökan då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Sista ansökningsdag är 2017-04-10

Skynda dig att söka - vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-08
Ange följande referens när du ansöker: 42770
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Ryve emryve@se.experis.com 725474107

Företag
Experis AB

Adress
Experis AB
11181
11181 0180

Kontorsadress
Klarabergsgaten 29

Jobbnummer
4056007

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis AB: