Lyhörd handläggare till registratur på miljömyndighet sökes

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Öckerö, Härryda eller i hela Sverige

Tycker du det låter intressant att arbeta på en myndighet under Miljödepartementet? Har du tidigare erfarenhet som handläggare och/eller av registratur? Då kan du vara den vi söker till detta uppdrag.

Om uppdraget:

Vår kund är en statlig miljömyndighet som arbetar för att lösa viktiga miljöproblem och skapa en hållbar förvaltning av hav, sjöar och vattendrag. Huvudkontoret ligger centralt i Göteborg.

Det är fördelaktigt om du kan börja omgående, dock senast den 3 december. Uppdraget beräknas pågå i ca 3 månader, med chans till förlängning. Omfattning är ca 40h/vecka.

Publiceringsdatum
2018-11-14

Arbetsuppgifter
Du kommer i rollen som handläggare att tillhöra registraturen på myndigheten. Arbetsuppgifter innefattar att utföra enklare registratorsuppgifter. Detta kan till exempel beröra ärendehantering, dokumentkontroll samt registrering och diarieföring. Tillsammans arbetar du och kollegor för att verksamheten bättre ska kunna hantera sina handlingar och dokument.

Att du är strukturerad, serviceinriktad och hjälpsam ser vi som en förutsättning. Du behöver även trivas i en roll där du arbetar självständigt såväl som har kontakt internt med kollegor och externt med allmänhet.

Kvalifikationer
• Högskoleexamen eller likvärdig utbildning inom relevant område
• Minst 1 års erfarenhet av liknande arbete
• Goda kunskaper i MS Office
• Mycket goda kunskaper i svenska, tal och skrift

Vad vi erbjuder dig:

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sofie Nilsson på e-postadress: sofie.nilsson@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
ca 40h veckan Visstid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofie Nilsson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4458428

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: