Lyhörd administratör inom handläggning sökes till Märsta

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi på Bemannia söker nu dig med tidigare administrativ erfarenhet till en roll som administratör med handläggningsfokus till vår kund i centrala Märsta. Uppdraget är på heltid med start så fort som möjligt och kommer att pågå minst fram till sista juni 2018. Du kommer att anställas av Bemannia och vara uthyrd till vår kund under perioden.

Dina arbetsuppgifter:

• Hålla sig uppdaterade kring de statsbidrag som finns att söka
• Informera verksamheterna på ett bra och proaktivt sätt kring statsbidragen
• Undersöka vilka behov verksamheterna har och vilka möjligheter som finns inom ramen för varje statsbidrag
• Ansöka om statsbidragen, rekvirera medel och redovisa utfall
• Dokumentera, lämna information om statsbidrag och följa upp eventuella avvikelser i genomförandet.

Dina kvalifikationer:

• Gymnasieutbildning
• Administrativ erfarenhet
• Goda datakunskaper
• Mycket goda kunskaper i Office-paketet
• Viss erfarenhet av ärendehanteringssystem
• Goda kunskaper i svenska

Dina personliga egenskaper:

Du som söker är strukturerad och noggrann, med en kommunikativ personlighet där du har lätt för att skapa nya kontakter. Du har även en god förmåga att sätta dig in i regler och riktlinjer, vilket krävs för att förstå policys för de sökbara bidragen.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-11-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
David Målsäter

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3813641

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: