Lösningsorienterad CRM-supportspecialist till 3rd line

Perido AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker nu en supportspecialist till vår kund, ett företag som arbetar med att hitta lösningar som effektivisera arbetsprocesser i verksamhetssystem med betoning på molntjänster. Denna tjänst är placerad på kundens kontor mitt i centrala Stockholm.

I rollen som supportspecialist arbetar du med ärendehantering i verksamhetens third line support samt förvaltar kundernas verksamhetssystem. Du kommer att ingå i ett kunnigt supportteam där ni fördelar arbetet och hjälps åt med att lösa kundernas problem på ett effektivt sätt. I arbetsuppgifterna ingår att felsöka, analysera, hitta alternativa lösningar, driva ärendena framåt och följa upp resultatet. Utöver detta kommer du att hantera ärenden som rör konfigurering i CRM-dynamics och arbeta i ett brett kontaktnät såväl internt som externt.

För att passa i rollen som supportspecialist har du några års erfarenhet av teknisk support och är redo för att ta dig an en ny utvecklande utmaning. Du har en vilja och engagemang att lära dig nya tekniker och arbetssätt för att utveckla såväl verksamheten som din professionella yrkesroll. Har du erfarenhet av C# är det starkt meriterande.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-03-01

Kravprofil för detta jobb
• Minst gymnasial utbildning
• Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom systemförvaltning/CRM-support eller motsvarande
• Någon erfarenhet från anpassningar och konfigureringar
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Meriterande

• Bred teknisk kompetens kring CRM Dynamics, gärna certifierad
• Erfarenhet av ärendehanteringssystem
• Erfarenhet och god kunskap i C#

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde i mars.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Har du några års erfarenhet av att arbeta i en teknisk supportfunktion med CRM-system eller som systemförvaltare? Är du kunskapstörstande och trivs i en roll där du får utrymme att växa som person och vara med och driva verksamheten framåt? Till den här rollen söker vi en kommunikativ och driven person, är det dig vi letar efter?

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15047LF i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-31
Ange följande referens när du ansöker: 15047LF
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3349685

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: