Lönespecialist/ teamledare till F1R Löneoutsourcing

First Reserve AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos First Reserve AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Vi söker dig med ambitioner och driv. Som vill utvecklas i din roll som löneadministratör/lönespecialist och vara med oss och utveckla vårt erbjudande inom löneoutsourcing och tillsammans skapa en av branschens bästa arbetsplatser. Vi kan erbjuda dig ett jobb i ett expansivt företag med engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetare där du får möjlighet att påverka och utvecklas.

Om F1R Löneoutsourcing
F1R Löneoutsourcing AB erbjuder skräddarsydd och trygg lönehantering till kunder i Stockholm, Uppsala och Västerås. F1R Löneoutsourcing AB är ett dotterbolag till First Reserve AB som sedan 2003 erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom ekonomi, HR/ lön, försäkring/finans och administration på chef-, specialist- och medarbetarnivå. Genom ett stort engagemang och ett kundanpassat arbetssätt strävar vi alltid efter att vara den bästa leverantören och arbetsgivaren inom området. Vi ingår i Axiellkoncernen, vilket gör att vi har en stabilitet och kan arbeta långsiktigt.

Publiceringsdatum
2014-04-08

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att vara operativt ansvarig för det dagliga arbetet på löneavdelningen samt för egna kunders lönehantering från ax till limpa. Ditt team kommer att bestå av 2-4  medarbetare och du ansvarar för den dagliga arbetsledningen och kvaliteten i arbetet som utförs. Du kommer att vara ansvarig för uppstart av nya kunder samt för att utveckla rutiner och processer för kunder och löneavdelningen.

Tillsammans med affärsområdesansvarig får du möjlighet att utveckla företagets erbjudande inom löneoutsourcing. Vi söker dig som vill vara en del av något större och delar vår vision om att bli det självklara valet för kunder och medarbetare som värderar långsiktighet, kvalitet och engagemang.

Vem är du?
Vi söker dig som kan axla ansvaret av ett självständigt arbete, ofta mot utmanande tidsplaner. Du är driven, resultatinriktad och orädd. Du tycker om när tempot är högt och har en förmåga att vara flexibel och styra din insats till där behovet är som störst. Du är positiv, nyfiken och serviceminded och dina kollegor beskriver dig som en "doer".

Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning inom lön/HR och att du har flera års erfarenhet av att ha arbetat med hela löneprocessen. Du ska ha djup förståelse för löneprocessen och ett stort intresse för människor och service. Vi ser gärna att du har erfarenhet av löneoutsourcing och är van att arbeta självständigt i team.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av Hogia Lön Plus och att du har goda kunskaper i Officepaketet, Excel i synnerhet. Har du dessutom erfarenhet av andra lönesystem är det meriterande.

Ansökan/ Mer information
Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Frågor besvaras av affärsområdesansvarig Sandra Solomon på 08 - 705 80 63.

Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid/ Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-05-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Solomon +46 087058063, +46 0702798342

Företag
First Reserve AB

Adress
First Reserve AB
Box 1557
17129 Solna

Jobbnummer
1835379

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från First Reserve AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos First Reserve AB: