Lönekonsulter som älskar sina kunder!

Montico HR Partner AB / Administratörsjobb / Ljungby
2022-03-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Lönekonsulter som älskar sina kunder!" (publicerad 2022-05-12) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Ljungby, Älmhult, Hylte, Alvesta, Värnamo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Montico HR Partner AB i Ljungby, Älmhult, Hylte, Alvesta, Värnamo eller i hela Sverige

*
Om Kontek
Kontek är ett specialistbolag med produkter och tjänster för hela löneprocessen. De fortsätter inkludera smart teknik i lönearbetet och erbjuder helt webbaserade, flexibla lösningar för löneadministrationen. Deras kraftfulla program inom löne-, tid- och reseredovisning hjälper tusentals företag och organisationer till en smidigare lönehantering. Kontek erbjuder även outsourcing för kortare eller längre perioder samt support och utbildning. Kontek ingår i Vismakoncernen och har varit verksamt i lönebranschen sedan 1934. Vi har cirka 160 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Värnamo och med huvudkontor i Ljungby.

Läs gärna mer om Kontek på www.kontek.se

Publiceringsdatum
2022-03-04

Om tjänsten
Det går bra för Kontek. Av det skälet behöver de anställa fyra nya lönekonsulter fördelat på Ljungby och Värnamo. Som lönekonsult på Kontek har du mycket kundkontakt och lär dig mycket om kundernas olika förutsättningar och kollektivavtal.

Tjänsten är en heltidstjänst med ett behov av tempoväxling som följer löneprocessens naturliga gång.

Att bli en del av ett familjärt team med bra stöttning av kollegor, ett förmånligt anställningspaket och en riktigt trevlig arbetsmiljö ingår i tjänsten.

Dina arbetsuppgifter
Med en servicekänsla i toppklass sköter du lönerna till "dina" kunder. Du svarar på frågor om löner och behöver sätta dig in i kollektivavtal, ersättningsnivåer och enskilda kunders behov. Du blir kort sagt en av dina kunders viktigaste stödfunktion och utgör deras personliga support.

Vi söker dig som
Kontek lever sina kärnvärden : kunniga, alerta och familjära. Det tror vi att du som söker också vill.

Du har relevant utbildning och/eller erfarenhet från löneadministration .
Som alternativ kan du ha relevant utbildning/erfarenhet inom HR eller Ekonomi.
Du kommunicerar mycket bra på svenska i tal och skrift.
Du känner dig trygg att växla från svenska till engelska ibland.
Då det ibland är aktuellt att besöka kunder så behöver du ha körkort.
Datorn är för dig ett naturligt arbetsredskap.

Som person är du mycket serviceminded och lösningsfokuserad. Du är flexibel och möter behovet av tempoväxling i arbetet med glädje. Du tar stort ansvar för dig själv och dina kunder. Eftersom branschen är föränderlig så behöver du se dig som en förändringsbenägen person som följer med i svängarna.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Montico Hr Partner AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "7684".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Montico Hr Partner AB (org.nr 556580-6741), http://www.montico.se/

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Montico HR Partner AB

Kontakt
Anders Gamberg
anders.gamberg@montico.se
+46 470 59 26 75

Jobbnummer
6404297

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Montico HR Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Montico HR Partner AB: