Lönekonsult

Randstad AB Malmö / Ekonomiassistentjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Malmö i Malmö, Staffanstorp, Lund, Landskrona, Skurup eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Vi söker nu lönekonsulter för kunds räkning i Malmöområdet.

Vår kunds personalavdelning fungerar som en extern personal- och löneavdelning. De erbjuder en komplett HR/personalavdelnings alla funktioner och kompetenser. De hanterar anställningsavtal, löpande löneadministration, anställdas personalfrågor, planering för kompetensutveckling samt hjälp vid rekrytering.

Vi söker nu dig som vill vara med och bygga upp Skånesbästa löneavdelning hos vår kund i Malmö!
Din uppgift blir att vara ett aktivt stöd i rollen som Lönekonsult hos deras kunder och ansvarig för driften på deras eget lönecenter vilket innebär:

• Administrera lön
• Vidareutveckla processer och effektivisera löneadministrationen
• Delta och ansvara för igångsättning av nya uppdrag.

Publiceringsdatum
2012-10-09

Profil
• Du bör ha relevant utbildning inom löneområdet och minst 3 års erfarenhet från kvalificerad löneadministration.
• Du hanterar något löneprogram såsom Visma, Hogia eller Agda.
• Du har administrerat såväl kollektivanställda som tjänstemän.
• Du har administrerat reseräkningar, kontrolluppgifter och sjuklönehantering.
• Du hanterar semesterrutiner, lagar och avtal samt försäkringsfrågor.
• Du är van vid att arbeta självständigt och drivande på ett serviceinriktat och konsultativt sätt.
• Som person är du kommunikativ, tydlig, flexibel och lösningsorienterad. 

Vår kund kan erbjuda dig en dynamisk arbetsplats, mycket kundkontakter och spännande arbetsuppgifter. De är ett glatt gäng där det är nära till skratt och där chefen förstår att utbildning, kunskap och eget ansvar är nyckelfaktorer för bra arbetsmiljö och nöjda kunder!

Tjänsten är på 100%. 

Urvalet kommer att ske löpande så skynda dig att ansök till tjänsten!

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Nina von Platen på tel 040-6980805

Vi ser fram emot din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-12-03
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nina von Platen, +46 406980805, +46 406980805

Företag
Randstad AB Malmö

Adress
Randstad AB Malmö
Kalendegatan 26
21135 Malmö

Jobbnummer
1361365

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Malmö

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Malmö: