Löneexpert som vill arbeta deltid

Experis Finance / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Alingsås eller i hela Sverige

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Publiceringsdatum
2012-10-24

Dina arbetsuppgifter
Till vår konsultverksamhet söker vi nu en löneexpert för uppdrag hos vår kund. Tjänsten innebär ca 70% tjänstgöring och arbetstiden är flexibel.

Du ansvarar för att administrera löneprocessen i sin helhet. Både tjänstemän och kollektivanställda, ca 300 personer totalt är anställda i bolaget. Du ger dagligen service åt chefer och medarbetare gällande lön, tid och reseräkning samt pensions- och försäkringshantering.

Tjänsten innebär också att hantera övriga personaladministrativa frågor som att administrera nyanställning, avslut av anställning, ta fram rapporter och statistik, uppdatering av digital personalhandbok och utbildningsregistrering.

Vem är du?
Vi söker dig som arbetat med Agda lönesystem och självständigt arbetat med löneadministration i några år.
Vi ser gärna att du har någon form av utbildning inom löneadministration. Du är van vid att hantera flera hundra löner, och du har arbetat med både kollektivanställda och tjänstemän. Vi ser det som positivt om du även har vanan att arbeta med statistik och personaladministrativa arbetsuppgifter sedan tidigare.

Vad kan vi erbjuda dig?
Våra konsulter får en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag, avtal gällande hushållsnära tjänster och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Experis eftersträvar mångfald
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Kontaktperson för detta jobb
Ansök med registrerat CV på vår hemsida. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Åsa Mårtensson på tel nr 031-617217 eller asa.martensson@se.experis.com

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-12-05
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Åsa Mårtensson, 031-61 72 20

Företag
Experis Finance

Adress
Experis Finance
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1373640

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance: