Löneadministratörer & Löneassistenter

Ordna Bemanning SV AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ordna Bemanning SV AB i Stockholm

Löneadministratörer och löneassistenter till vår nya bemanningsverksamhet
Ordna har lång erfarenhet av löneadministration och ekonomihantering på konsultbasis. Vi erbjuder våra kundföretag tjänster som utförs av erfarna ekonomer och lönehandläggare.
För Ordna är den administrativa kunskapen själva kärnkompetensen. Vår målsättning är att kunderna skall känna att samarbetet med oss stödjer affärsprocesserna, tillför kompetens och minskar behovet av egen personal. Vi möter nu en stark efterfrågan att komplettera tjänsterna med uppdrag på plats hos våra kunder.
Vi vill att våra medarbetare skall ha gjort ett aktivt yrkesval och vill utvecklas vidare i yrkesrollen. När du arbetar hos Ordna har du hela tiden tillgång till vårt samlade kunnande. Även om större delen av arbetet sker ute hos kunden är vårt mål att du skall känna stöd, gemenskap och tillhörighet till Ordna.
Därför söker vi nu duktiga löneadministratörer och löneassistenter till vår nya bemanningsverksamhet. Som konsult på Ordna arbetar du ute hos våra kunder i Stockholmsområdet. Vi söker både dig som är i början av din yrkeskarriär och dig med längre erfarenhet som kan arbeta självständigt med hela löneprocessen.
Om tjänsterna
Arbetsuppgifterna och kundens behov varierar. Beroende på din erfarenhet och arbetssituationen arbetar du antingen tillsammans med en löneadministratör hos kunden eller går du själv in som löneadministratör. Då behöver du bl a kunna räkna löner utifrån olika kollektivtal, tolka lagar och regler, rapportera till ekonomiavdelningen och myndigheter och svara på lönerelaterade frågor från chefer och anställda.
Dina egenskaper
I konsultrollen krävs samarbete och förmåga att snabbt kunna sätta sig in i nya arbetsuppgifter. Du möter många nya människor och har lätt för att anpassa dig. Du tycker om att ge service. Som person är du strukturerad och noggrann och kan arbeta självständigt.
Dina erfarenheter
Du har en god löneadministrativ utbildning och någon praktisk erfarenhet och vill nu utvecklas vidare, eller så är du redan van löneadministratör och vill pröva på konsultrollen. Du behärskar något av de vanligast förekommande löneadministrativa PC-systemen samt Office-paketet, särskilt Excel. Det är en merit om du har arbetat i Agda PS.
Välkommen att komma och träffa oss på Arbetsförmedlingen Stockholm City, Tunnelagatan 3, T-Hötorget ( hörnet Sveavägen 38) den 2 mars kl 10.30.
Vi uppskattar om du har kompletta ansökningshandlingar med dig i form av personligt brev, CV/meritförteckning (gärna med foto) samt betyg och tjänstgöringsintyg.

Publiceringsdatum
2010-02-25

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Tillträde
enl. överenskommelse

Ersättning
Fast lön
enl. överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-03-02

Företag
Ordna Bemanning SV AB

Adress
Ordna Bemanning SV AB
Box 6891
11386 STOCKHOLM

Kontorsadress
Sveavägen 82

Kontaktuppgifter
Telefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.

Jobbnummer
595094

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ordna Bemanning SV AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ordna Bemanning SV AB: