Löneadministratör till vårt kontor i Örebro!

Lystra Personlig Assistans AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lystra Personlig Assistans AB i Örebro, Kumla, Katrineholm, Eskilstuna, Västerås eller i hela Sverige

Lystra personlig assistans bygger på erfarenhet, kunskap, medvetenhet och trygghet.

Genom att handplocka personal och samarbetspartners med unik kompetens skapar Lystra den trygghet som ger förutsättningar för en kvalitativ personlig assistans. Vi vet att personalen är vår största och viktigaste resurs och att det är vår uppgift som arbetsgivare att ge alla rätt förutsättningar för att utföra sitt arbete. Lystra personlig assistans skapar kvalitet genom tillit och trygghet för kund och personal. Den tilliten och tryggheten skapar vi genom att respektera varandra och varandras värderingar.

För alla har rätt att leva, inte bara överleva.

Vi söker nu en Löneadministratör med placering på vårt kontor i Örebro som kan möjliggöra vår kunds vardag!

Du jobbar strukturerat, sätter kundens behov i fokus och drivs av vetskapen att din insats gör skillnad.

Du har hög arbetsmoral, ansvarskänsla samt en vilja och intresse att utvecklas i arbetet.

Arbetsuppgifter: I din roll som Löneadministratör kommer du att ha ett helhetsansvar kring löneutbetalning för våra personliga assistenter. Det innebär främst att du kommer att schemalägga assistenter, tidrapportering samt betala ut löner och olika utlägg. Du kommer att ha mycket direktkontakt med kunder, anhöriga, assistenter och olika myndigheter. I tjänsten ingår vissa tjänsteresor.

Personliga egenskaper: Du är en person som trivs med att aktivt arbeta för att kunden ska få en tillfredsställande tillvaro. Vidare så ser du det som en självklarhet att alltid arbeta utifrån kundens behov och önskemål. Tjänsten passar dig som tycker om att ta eget ansvar och som brinner för att skapa goda relationer både intern och externt.

För denna tjänst ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av lönearbete, kundansvar eller liknande där du arbetat med service. Vi tror att du som söker har god datavana och inte har några problem att hantera olika administrativa system. Det är viktigt att du är en person som tycker om att ingen dag är den andra lik och att du är lösningsfokuserad. Du ska även tycka om att ha många bollar i luften och kunna strukturera ditt arbete med god planering. Det är ett plus om du även behärskar det Arabiska språket.

Rekryteringen sker löpande så ansök redan idag!

Tjänsten är 100%, fast anställning med 6 månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse.

Vid frågor om tjänsten så går det bra att kontakta Linnéa Smedberg, linnea.smedberg@lystraassistans.se eller på 076-0012208.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2020-08-28

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Lystra Personlig Assistans AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Lystra Personlig Assistans AB (org.nr 556869-4706), http://www.lystraassistans.se/

Arbetsplats
Lystra personlig assistans

Jobbnummer
5337570

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lystra Personlig Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lystra Personlig Assistans AB: