Löneadministratör till välkänt läkemedelsbolag!

Magna AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Magna AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-11-18

Dina arbetsuppgifter
Som löneadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära generella löneadministratörsuppgifter i systemet Agda. På kontoret hanteras 70 löner, både kollektiv- och tjänstemän. Exempel på arbetsuppgifter är att ladda upp filer, ansvara för kontrolluppgifter, samt att bistå olika myndigheter med vissa kontrolluppgifter. Du är också ett aktivt och konsultativt stöd till medarbetare i personal- och lönefrågor.

Arbetets omfattning:
Start omgående till och med februari 2017 med eventuell förlängning. Omfattning är minst två dagar i veckan men det finns möjlighet att arbeta 100%.
Du kommer att börja som uthyrd av Magna men tanken är att du sedan kommer att gå över i en anställning hos vår kund.

Kundföretaget

Vår kund är ett välkänt internationellt läkemedelsföretag som sitter i fräscha lokaler i Solna.

Profil
Erfarenhet av löneadministration är ett krav. Du som söker har antingen minst 3 års erfarenhet och/eller en utbildning inom löneadministration.

För att trivas i rollen ser vi att du är flexibel och serviceinriktad och van att hugga i där det behövs. Vidare är du strukturerad, ansvarstagande och noggrann. Du är prestigelös och har lätt för att samarbeta med olika funktioner. Du känner dig trygg i att arbeta självständigt med hela flödet i lönearbetet.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på emma.henriksen@magna.se

Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-05
Ange följande referens när du ansöker: 7218
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Henriksen emma.henriksen@magna.se

Företag
MAGNA AB

Adress
MAGNA AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm

Kontorsadress
Industrigatan 4A, Stockholm

Jobbnummer
3170036

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Magna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Magna AB: