Löneadministratör till välkänt globalt företag
Help at work / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Help at work i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Täby eller i
hela Sverige Help at work
Publiceringsdatum2011-07-08Om företagetHelp at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver - ja just det - hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Vår kund
Till vår kund, ett mycket välkänt globalt företag med svenska rötter, söker vi nu en duktig och driven löneadministratör. Företaget finns representerat i över 30 länder, med försäljning i mer än 100 länder och med ca 16 000 anställda världen över (ca 4500 anställda i Sverige). Som löneadministratör är du placerad på företagets Sverigekontor på Kungsholmen i Stockholm.
ArbetsuppgifterTillsammans med dina kollegor i Stockholm och runt om i landet ansvarar du för löneadministrationen i Sverige. Företagets medarbetare består både av tjänstemän och kollektivanställda och vi ser gärna att du har erfarenhet från arbete gentemot båda grupperna. Viktigast är dock att du har minst1 års erfarenhet från lönearbete och gärna någon form av löneadministrationsutbildning i grunden.
Vidare är du systemvan och orädd, van vid att arbeta med IT-verktyg och har goda kunskaper i excell. Tidigare erfarenhet från arbete i SAP är meriterande, dock ej ett krav.
ProfilSom person är du positiv och ambitiös med stor drivkraft och vilja att fortsätta lära och utvecklas. Du känner stort engagemang inför din yrkesroll och tycker att det är kul att gå till jobbet.
Tillträdesdatum för tjänsten är den 1 oktober.
Tjänsten är initialt ett 6 månaders konsultuppdrag med övergång i anställning hos kund därefter.
Ansök redan idag till rekryterare Ida Tegner.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-08-12
Ange följande referens när du ansöker: 96
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagHelp at work
AdressHelp at work
Kungsgatan 37, 4 tr
11156 Stockholm
Jobbnummer 982151
Observera att sista ansökningsdag har passerat.