Löneadministratör till välkänd modekedja

Ryska Posten / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en löneadministratör som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Vår kund är en välkänd butikskedja inom modebranschen med butiker och verksamheter i hela landet. De har ett etablerat ett starkt varumärke på marknaden för sin målgrupp. På huvudkontoret och i butikerna arbetar engagerade och kreativa medarbetare som drivs av högt tempo och ständig puls.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund. Kunds intention är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Publiceringsdatum
2016-12-30

Arbetsuppgifter
Som Löneadministratör kommer du att ha kontakt med personal och chefer i alla steg av löneprocessen. Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som frånvarohantering och utläggshantering.

Du kommer även att arbeta med:

• Administration av pensioner och försäkringar
• Kontrolluppgiftshantering
• Årsskiftesrutiner
• Bonushantering
• Arbetsgivardeklarationer
• Semesterskuldlistor
• Kontakt med myndigheter
• Personalstatistik
• Upprätthållande av månatliga rapporter för ledningen

VI SÖKER DIG SOM

• Har minst 3 års erfarenhet från självständigt lönearbete
• Har arbetat med hela lönekedjan

Det är meriterande om du:

• Har arbetat i Hogia Plus eller Hogia Finland

Som person är du strukturerad, driven och har ett sinne för detaljer.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Personlig lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63

Jobbnummer
3238992

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: