Löneadministratör till välkänd hotellkedja
Ogunsen AB (publ) / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige För kunds räkning söker vi på SJR en löneadministratör till ett konsultuppdrag med start omgående och som sträcker sig 6 månader framåt med eventuellt chans till förlängning.
Publiceringsdatum2022-11-23ArbetsuppgifterDu kommer att arbeta på huvudkontoret med löneberedning för 20 hotell och huvudkontoret, både för tjänstemän och kollektivanställda. I din roll ansvarar för hela processen. Det omfattar konontroll av tidrapportering i tid-och schemaläggningssystemet Timeplan, överföring till bank, reseräkningar, annan utläggsredovisning, administration av nyanställning samt enklare redovisningsarbete kopplat till lönehantering, bokföring i ekonomisystemet Scala för aktuella hotell samt arkivering och registervård.
Erfarenhet och kvalifikationer
Vi söker dig som har 2-4 års erfarenhet av bred lönehantering. Du har utbildning inom ekonomi/ lön och har förståelse för hur flödet ser ut. Du har systemkompetens och kan med lätthet sätta dig in i nya system.
Som person är du kommunikativ, flexibel och prestigelös. Du är van att jobba strukturerat och lösningsorienterat med en vilja att hjälpa andra. Ordning och reda är naturligt för dig, du är handlingskraftig och ser vad som behöver göras. Brinner du för digitalisering och system samt varit involverad i projekt där ett systembyte har skett ser vi detta som en fördel.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Atena Vinogradova. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-12-23.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (
https://sjr.se/integritetspolicy/)Varaktighet, arbetstid
Heltid konsultuppdrag med start omgående som löper i minst 6 månader med möjlighet till överrekrytering
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOgunsen AB (publ)
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Kontakt Atena Vinogradova
atena.vinogradova@sjr.se Jobbnummer 7197434
Observera att sista ansökningsdag har passerat.