Löneadministratör till Solna

serveOffice ab / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och anslutna till SRF. Som medlem i branschförbundet Bemanningsföretagen verkar vi för hög kvalitet samt följer branschens etiska regler. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se
Vi har fått in en förfrågan från ett företag i Solna som behöver en konsult (löneadministratör) för inhyrning på hel- eller deltid. Arbetet innebär lönehantering åt personliga assistenter (timlöner) och företaget följer ett kollektivavtal. Tillträde omgående. Det är i dagsläget osäkert hur långt uppdraget blir.

Publiceringsdatum
2009-01-15

Kvalifikationer
Erfarenhet av självständigt arbete med löneadministration är ett krav och erfarenhet av Agda är meriterande. Välkommen med din ansökan!
PS. Även om inte du är intresserad kanske du känner någon som är det? Tipsa gärna andra om detta uppdrag. Tack!

Arbetstider och omfattning
Tidsbegränsat uppdrag på hel- eller deltid.

Ersättning
Tim- eller månadslön.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-02-14
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Mia Sahlèn, 08-59469709

Företag
ServeOffice AB

Adress
ServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna

Jobbnummer
382569

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: