Löneadministratör till multinationellt företag

Arena Personal Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-12-04

Om tjänsten
Vår kund är ett multinationellt företag med forskning inom hälsovården.
Som lönespecialist kommer du självständigt ansvara för lönehantering för ca 700 tjänstemän och ett tiotal LO-anställda. Det innebär sedvanlig löneadministration med hantering av traktamenten, utlägg, reseräkningar, bonusar, semesterersättningar, jourtillägg och rapportering till myndigheter.
Du ingår i ett serviceteam om tre personer inom HR och kommer att få viss assistans med lönerna.
Detta är ett uthyrningsuppdrag på heltid som ska tillträdas i januari och pågår till sommaren med möjlighet till anställning hos kunden för rätt person.
Vi erbjuder ett omväxlande och utmanande arbete där du får ta ansvar i din yrkesroll.

Profil
Vi söker dig som har arbetat med lönehantering under minst två år och behärskar hela flödet självständig.t Du är van att hantera olika kollektivavtal. Som person är du driven, ansvarsfull, serviceinriktad, noggrann, strukturerad och kan med lätthet växla mellan olika arbetsuppgifter. Vidare är du initiativrik och kan självständigt planera ditt arbete.
Ditt arbete kommer att ske i nära samarbete med övriga medarbetare. Vi tror att du därför har lätt för att samarbeta och kommunicera.
Du har mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift då du rapporterar till chef i Ryssland.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-23
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2823
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jens Linde jens.linde@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2560864

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: