Löneadministratör till Logica Sverige AB

Xtra Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xtra Sverige AB i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Filipstad, Degerfors eller i hela Sverige

Xtra Sverige AB

Publiceringsdatum
2012-03-19

Om företaget
Nu söker vi för vår kund Logica Sverige ABs räkning en erfaren löneadministratör omgående för ett konsultuppdrag under minst ett år till deras verksamhet i Nacka Strand.

Xtra Office bemannar och rekryterar tjänster inom Ekonomi, Administration och Service. Vår totala omsättning är 700 miljoner och vi har totalt cirka 1600 konsulter uthyrda i Sverige och Norge inom tjänsteområdena IT, Care, Sälj, Service och Office. Idag har vi kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö

Om företaget
Logica är ett ledande internationellt IT-tjänsteföretag med 41 000 medarbetare, varav 5 200 i Sverige.

De erbjuder verksamhetsinriktade konsulttjänster, systemintegration och outsourcing till kunder runt om i världen, inkluderande många av Europas största företag och organisationer

Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta:

Löneadministration hela processen från "ax till limpa" där du har eget ansvar för vissa kunder. Detta kommer att innefatta reseräkningar, bokföring, avstämningar, rättelser, lönerelaterade rapporter. Även statistik och tolkning av olika kollektivavtal.

Arbetet kommer att utföras i affärssystemet POL Svensk Lön samt Timer on Line.

Profil
Du som söker har 4-5 år erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du är utåtriktad, social, har eget driv och förmåga att arbeta självständigt och i grupp. Du har telefonvana och erfarenhet av kundkontakter. Givetvis är du serviceminded.

Som konsult hos Xtra Office blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. För många uppdrag som går genom oss finns det även möjlighet att bli anställd direkt hos vårt kundföretag. Vidare får du en personlig konsultchef på Xtra Office och självklart är Xtra ett auktoriserat bemanningsföretag genom Almega. Vi ger bra anställningsvillkor.

Tjänsten är ett konsultuppdrag under minst ett år med start snarast möjligt.

Tjänsten kommer att tillsättas så fort vi har funnit rätt kandidat och processen beräknas avslutad före sista ansökningsdatumet har löpt ut. Sänd därför din ansökan till oss snarast möjligt.

Vi ser fram emot din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-04-19
Ange följande referens när du ansöker: 974
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Dahlström, 0768-696 495, sara.dahlstrom@xtra.se

Företag
Xtra Sverige AB

Adress
Xtra Sverige AB
Lindholmspiren 9
41756 Göteborg

Jobbnummer
1190796

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Xtra Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xtra Sverige AB: