Löneadministratör Till Kund I Nyköping

Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Nyköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Nyköping, Oxelösund, Trosa, Gnesta, Flen eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Nyköping, Södertälje, Eskilstuna, Järfälla, Stockholm eller i hela Sverige

Är du intresserad av att arbeta med löneadministrationoch villarbeta på enav världens största revisions- och rådgivningsbyråer, där nya idéer får liv och där möjligheten att göra karriär är stor? Välkommen in med din ansökan redan idag!

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en löneadministratör som vill vara en del av deras framgångsrika team. Kunden är ett modernt framåtblickande företag som verkar för en inkluderande arbetsmiljö, där lagarbete och relationer är viktiga nyckelfaktorer.

OM TJÄNSTEN

Vi söker dig som har minst ett års erfarenhet av att arbetat med löneroch vill vara med att utveckla och utvecklas med företaget. Du kommer att ha en egen kundstock, där du har ansvaret för dess löneroch skapar goda relationer, även med internationella kunder.Vill du utvecklas har du stor möjlighet till det och kan gålångt i din karriär som löneadministratör.

Som person är du strukturerad och noggrann i dina arbetsuppgifter. Du är ödmjuk och tycker om att arbeta i team.Du kommer att sitta i fina, ljusalokaler, med utsikt över Nyköping tillsammans med ett härligt team på drygt 15personer. Arbetstiderna är sedvanliga kontorstider måndag-fredag. Detta är en direktrekrytering så efter att rekryteringsprocessen är klar kommer du bli anställd direkt av vår kund.

Publiceringsdatum
2018-05-11

Arbetsuppgifter
Som löneadministratörkommer dina arbetsuppgifter bland annat att bestå av:

• Löneadministration
• Att ge support och vara stöd till chefer och medarbetare gällande lönefrågor
• Att hantera tidrapporter, ledigheter och pensionsfrågor
• Att hakontakt med myndigheter, till exempel Skatteverket och Försäkringskassan

VI SÖKER DIG SOM HAR

• Ekonomisk eftergymnasial utbildning
• Minst ett årserfarenhet av löneadministration
• Har goda svenska och engelskakunskaper
• Har goda kunskaper i MS Office

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på matilda.dahlin (mailto:rekrytering@rpbemanning.se)@ rpbemanning.se (mailto:rekrytering@rpbemanning.se).

OM OSS PÅ RYSKA POSTEN BEMANNING

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena ekonomi ochkontor. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Matilda Dahlin matilda.dahlin@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4139025

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: