Löneadministratör till Ishine Recruitment AB
Ishine Recruitment AB / Ekonomiassistentjobb / Järfälla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ishine Recruitment AB i Järfälla,
Sollentuna,
Solna,
Stockholm,
Botkyrka eller i
hela Sverige Ishine är ett nystartat företag vars filosofi bygger på att kunna uppvisa en mer rättvis och träffsäker bild av personen som söker ett arbete. Vi vill sätta fokus på talang och personlighet, snarare än att bedöma personen utifrån hur välskrivet ett dokument är.
Vi jobbar idag med rekrytering, jobbcoaching och etableringslots.
Vi söker nu en löneadministratör. Tjänsten är en provanställning på deltid. För rätt person finns möjligheter att få en tillsvidare anställning hos oss.
Publiceringsdatum2013-09-11Dina arbetsuppgifterSom löneadministratör kommer du att arbeta tillsammans med kollegor i ett glatt och socialt team.
Arbetet innebär även nära samarbete med kollegor inom andra Ishine-kontor i Sverige vilket kommer ge dig varierande arbetsdagar. Du kommer få en introduktion för att sedan kunna utvecklas i din arbetsroll.
Du kommer till exempel att:
• Granska och godkänna månadsrapporteringar.
• Räkan/skapa lönespecifikationer och fakturor.
• Hantera frågor kring pågående löneärenden via telefon och mail.
Vi befinner oss i en förändringsfas där dina idéer kan vara av stor vikt. Du kommer tillhöra vårt kontor i Jakobsberg, Järfälla.
Skicka in din ansökan till
jobb@ishine.se .
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-09-16
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@ishine.seKontaktSanaz Ali, Projektledare 08-40020600
sanaz@ishine.seFöretagISHINE RECRUITMENT AB
AdressISHINE RECRUITMENT AB
Koldinggatan 5
16446 Kista
KontorsadressDackevägen 33
177 34 JÄRFÄLLA
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 46703554433
Jobbnummer 1648940
Observera att sista ansökningsdag har passerat.