Löneadministratör till företag inom detaljhandeln, Solna

Avanzera Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
2014-06-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Löneadministratör till företag inom detaljhandeln, Solna" (publicerad 2014-06-26) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

Till vår kund inom detaljhandeln söker vi nu en löneadministratör för uppdrag med start omgående. Tjänsten är på heltid och pågår minst till september och för rätt kandidat finns goda chanser till fortsatt anställning direkt hos kunden. Tjänsten är placerad på kundens kontor i Solna.

Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2014-06-18

Dina arbetsuppgifter
Som löneadministratör kommer du att arbeta med hela löneprocessen från ax till limpa för 500-800 löner. Du kommer även att ansvara för hanteringen av personal- och löneadministrativa uppgifter såsom reseräkningar och registrering av anställningsavtal. Som löneadministratör hos vår kund kommer du vara ansiktet utåt mot myndigheter, fackliga organisationer, försäkringsbolag och givetvis medarbetarna. Du besvarar frågor på ett kompetent och professionellt sätt, mycket via mail och telefon.

Bakgrund
Du har flerårig erfarenhet av löneadministration för både kollektivanställda och tjänstemän och är van att jobba med stora volymer. Erfarenhet från detaljhandeln är meriterande. Som person är du kvalitetsmedveten, lösningsorienterad, noggrann och har en god initiativförmåga. Du är stresstålig och har lätt för att arbeta såväl självständigt som i team. Du har en hög ambitionsnivå och trivs som bäst när du får ge service. Erfarenhet av SAP-lön är meriterande, liksom kunskaper i tyska.

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-06-25
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 370
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida Pellmyr 08-54528304

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Jobbnummer
1914850

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: