Löneadministratör till företag i Ödsmål

Ogunsen AB (publ) / Administratörsjobb / Stenungsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stenungsund, Orust, Lilla Edet, Tjörn, Kungälv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Stenungsund, Kungälv, Lysekil, Trollhättan, Göteborg eller i hela Sverige

Nu söker vi dig som är trygg inom och löneadministration och som vill arbeta hos en av våra kunder i Ödsmål. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader som ska tillsättas så snart som möjligt. Uppdraget är på 100% med flexibla arbetstider och vid intresse kan du även få arbeta en del hemifrån. Låter det som något för dig?

Vad innebär rollen?

Som löneadministratör hos vår kund ingår du i ett trevligt ekonomiteam om 6 personer varav du och ytterligare en kollega hanterar lönerna för bolagen i koncernen. Bolaget som du kommer att hantera har idag outsourcade löner varav ditt jobb blir att ta hem lönerna internt till bolaget och därefter självständigt ansvara för hela löneprocessen. Det innebär lönehantering för ca 50 anställda, både kollektivanställda och tjänstemän. Du supporterar i löneadministrativa frågor samt ansvarar för att lagar och kollektivavtal efterföljs. Vidare ingår externa kontakter med myndigheter och rapportering till Försäkringskassan samt arbete med reseräkningar och traktamente, pensioner och semestrar.

Vem söker vi?

Vi söker dig som har erfarenhet av löneadministration sedan tidigare och känner dig trygg med dessa processer. Har du tidigare erfarenhet av kollektivavtalet IF Metall är det meriterande. Vidare behärskar du svenska i både tal & skrift.

För att lyckas i denna roll är du en handlingskraftig och teaminriktad person som är kunnig inom ditt område. Du är flexibel och är van vid att arbeta självständigt, effektivt och strukturerat. Din kommunikativa och serviceinriktade sida gör att du har förmågan att skapa goda relationer och på så sätt bidra till ett gott samarbete och en härlig kultur på kontoret.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Amanda Karlsson på 076-647 16 53. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Publiceringsdatum
2022-11-02

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ogunsen AB (publ)

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Kontakt
Amanda Karlsson
amanda.karlsson@sjr.se
076-647 16 53

Jobbnummer
7133632

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):