Löneadministratör till F1R Löneoutsourcing

F1R Löneoutsourcing AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos F1R Löneoutsourcing AB i Stockholm

Vi söker dig som brinner för löneadministration! Du vill utvecklas i din roll som löneadministratör och vara med och tillsammans skapa en av branschens bästa leverantörer och arbetsplatser. Vi kan erbjuda dig ett roligt och utmanande jobb i ett expansivt företag med engagerade medarbetare där du får möjlighet att påverka och utvecklas. Kanske är du vår nästa lönespecialist?

Om F1R Löneoutsourcing AB
F1R Löneoutsourcing AB erbjuder skräddarsydd och trygg lönehantering till kunder i Stockholm, Uppsala och Västerås. Vårt moderbolag First Reserve AB har sedan 2003 erbjudit kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom ekonomi, HR/lön, och administration på chef-, specialist- och medarbetarnivå, nu utökar vi vårt erbjudande genom att erbjuda löneoutsourcing. Genom ett stort engagemang och ett kundanpassat erbjudande arbetar vi för att vara den bästa leverantören och arbetsgivaren inom området. Vi ingår i Axiellkoncernen, vilket gör att vi har en stabilitet och kan arbeta långsiktigt. Vi sitter i ljusa och trevliga lokaler i Solna Business Park med nära till tunnelbana, pendeltåg och tvärbana.

Publiceringsdatum
2015-05-07

Dina arbetsuppgifter
Som löneadministratör hos oss är du ansvarig för våra kunders lönehantering från ax till limpa. Du kommer att ingå i ett team men arbeta självständigt, du kommer att arbeta med dina kunders hela löneprocess både i våra trevliga lokaler i Solna Business Park och på plats ute hos våra kunder.

Det här är en tjänst för dig som vill vara en del av något större och delar vår vision om att bli det självklara valet för kunder och medarbetare som värderar långsiktighet, kvalitet och engagemang.

Vem är du?
Vi söker dig som kan axla ansvaret av ett självständigt arbete, ofta mot utmanande tidsplaner. Du är driven, resultatinriktad och orädd. Du tycker om när tempot är högt och har en förmåga att vara flexibel och styra din insats till där behovet är som störst. Du är positiv, nyfiken och serviceminded och dina kollegor beskriver dig som en "doer". Du trivs i en konsultativ roll och är lösningsorienterad.

Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning inom lön/HR och att du har flera års erfarenhet av att ha arbetat med hela löneprocessen. Du ska ha djup förståelse för löneprocessen och ett stort intresse för människor och service. Vi ser gärna att du har erfarenhet av löneoutsourcing och är van att arbeta självständigt i team.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av Hogia Lön Plus och att du har goda kunskaper i Officepaketet, Excel i synnerhet. Har du dessutom erfarenhet av andra lönesystem är det meriterande.

Ansökan/ Mer information
Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Frågor besvaras av affärsområdesansvarig Sandra Solomon på 08 - 705 80 63.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Solomon +46 087058063, +46 0702798342

Företag
F1R Löneoutsourcing AB

Adress
F1R Löneoutsourcing AB
Box 1557
17129 Solna

Kontorsadress
Ekensbergsvägen 117

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2283557

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från F1R Löneoutsourcing AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos F1R Löneoutsourcing AB: