Löneadministratör som kan norsk eller dansk lönehantering sökes!
Placera Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Till ett trevligt företag i Kista söker vi nu en erfaren löneadministratör som som har erfarenhet av norsk eller dansk lönehantering. Vår kund är ett företag erbjuder sina kunder en rad olika tjänster inom personal- och lönehantering och har stark förankring inom Stockholmsområdet men med kunder inom olika branscher runt om i Sverige och delvis i Norden. Här satsas det på kompetensutveckling för personalen och företaget genomsyras av en starkt positiv och serviceinriktad atmosfär. Företaget är inne i en expansiv fas och söker dig som vill vidare till nästa steg i din karriär som löneadministratör.
Tjänsten
Som löneadministratör har du en konsultativ roll med varierande uppgifter inom hela löneprocessen. Idag finns 8 lönespecialister på kontoret och du blir en del av den trevliga arbetsgruppen. Du kommer att börja som konsult via Placera Personal för att inom 6 månader övergå till anställning hos kunden.
Publiceringsdatum2012-04-11Dina arbetsuppgifterSom löneadministratör har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Lönehantering för kunders räkning
• Personaladministrativa uppgifter
KvalifikationerFör att passa och lyckas i rollen ser vi följande bakgrund:
• Minst 5 års erfarenhet som löneadministratör
• God erfarenhet av norsk eller dansk lönehantering, lagar och avtal
• Erfarenhet av Hogia lön eller Flex lön
• Grundläggande kunskaper inom ekonomi
Som person är du positiv, engagerad och ansvarsfull. Du är också kommunikativ och har en serviceinriktad framtoning. Du är en relationsbyggare som arbetar lika bra självständigt som i team.
Om du finner tjänsten intressant så vill vi ha din ansökan redan idag! Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid. Konsultuppdrag som efter 6 mån övergår till fast anställning hos kund.
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSarah Larsson, 08-58622724
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 1210436
Observera att sista ansökningsdag har passerat.