Löneadministratör sökes till Humana Assistans
Humana AB / Administratörsjobb / Örebro
2021-01-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Löneadministratör sökes till Humana Assistans" (publicerad 2021-01-15) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humana AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Vikarierande löneadministratör till Humana
Då en av våra medarbetare ska gå hem på föräldraledighet söker vi nu efter en vikarie som vill arbeta tillsammans med ett härligt och drivet gäng på Humanas Örebrokontor.
Om tjänsten
Som löneadministratör hos oss är din huvudsakliga arbetsuppgift att administrera löner och omkostnader för personliga assistenter och kunder. I tjänsten ingår daglig kontakt med kunder, personliga assistenter och myndigheter där du hjälper till att svara på frågor gällande löner, tidrapporter och omkostnader. Förekommande arbetsuppgifter är hantering av:
• Tidrapporter
• Löneregistrering
• Traktamenten och utlägg
• Förmånsbeskattning
Löneavdelningen består av ca 25 medarbetare och du kommer tillsammans med fem andra kollegor att tillhöra ett regionalt team. I övrigt består avdelningen av en lönechef samt tre gruppchefer. Vi är en arbetsgrupp med god sammanhållning där vi trivs tillsammans, har kul på jobbet och hjälps åt för att leverera service på en hög nivå. Vi arbetar dagligen i datasystemen Agresso, Quinyx, Navision och Easit.
Vem är du?
Vi söker dig som vill arbeta efter våra värdeord - glädje, engagemangoch ansvaroch som har erfarenhet av att arbeta med administration, service och kundkontakt. Har du tidigare arbetat som löneadministratör och/eller har erfarenhet av Agresso är det meriterande. Vi ser gärna att du har någon form av akademisk utbildning inom ekonomi eller motsvarande. Som person är du noggrann, strukturerad, ansvarsfull och har förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp.
För att trivas i rollen krävs att du är van att hantera flera saker samtidigt, vilket ställer höga krav på flexibilitet och struktur. Du har telefonvana, erfarenhet av kundkontakter samt är van att leverera service på hög nivå och på ett affärsmässigt sätt. Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Att jobba på Humana
På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete.
Läs mer om hur det är att jobba hos oss på Humana HÄR
Vad händer nu?
Tjänsten är ett vikariat om ca ett år med tillträde under april - maj.
Sista ansökningsdag för tjänsten är den 8 mars. Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Sökande till tjänsten kan komma att få genomgå våra rekryteringstester Matrigma och MAP.
Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta gruppchef André Brink via
andre.brink@humana.se.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Sommarjobb
Publiceringsdatum2021-01-13Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-01-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHumana AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "145565".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Humana AB (org.nr 556760-8475)
Jobbnummer 5521106
Observera att sista ansökningsdag har passerat.