Löneadministratör sökes på tidsbegränsat uppdrag till unik verksamhet
Waterfront No 1 Cabins AB / Administratörsjobb / Göteborg
2025-04-07
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Waterfront No 1 Cabins AB i Göteborg Är du en person med passion för lön och har ett intresse att jobba i en roll där du får arbeta med både lön men även enklare administration inom HR? Kanske är just du den vi söker!
Vi söker nu en noggrann, flexibel och engagerad person med kunskap inom lön och enklare HR-administration för att täcka upp för en föräldraledighet till vårt koncept Waterfront Cabins i centrala Göteborg. Vi erbjuder moderna och fullt utrustade studios i smart compact-living format som ger våra gäster en bekväm och prisvärd vistelse.
Publiceringsdatum2025-04-07Om tjänstenSom löneadministration kommer du arbeta brett inom området lön och stötta administrativa delar inom HR. Du kommer ha en viktigt del i att säkerhetsställa korrekta löneutbetalningar och vara behjälplig i den vardagliga personaladministrationen.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
Ansvara över den månatliga löneprocessen så som att registrera underlag och säkerhetsställa att rätt information tankas in från vårt schemasystem och att rätt lön utbetalas. Sköta rapportering till olika myndigheter och svara på förfrågningar
Säkerhetsställa arbetstillstånd hos våra medarbetare
Kunna ta ut rapporter och vara en hjälpande hand i frågor gällande lön, sjukfrånvaro eller bokföringsunderlag
Hantera anställningsavtal och annan administration kring anställningar
Vara behjälplig i frågor rörande avtal, lagar och regler
Vara behjälplig i rekryteringar kring att lägga upp annonser, urval och boka in kandidater
Vi söker dig som:
Har 1-2års erfarenhet inom lön och personaladministration
Har en utbildning inom löneområdet
Har goda språkkunskaper i både svenska och engelska
Har erfarenhet av att arbeta i Crona lön (meriterande)
Kan börja omgående
Som person ser vi att du är social och nyfiken och har viljan att alltid leverera ett bra resultat. Vi ser att du har lätt att arbeta med andra och trivs i en roll där du förväntas vara noggrann och ge service och stöttning till våra medarbetare och chefer. Du är trygg i din kompetens och vågar vara självgående i din roll men också vågar fråga om det är något som känns oklart. Det är viktigt att du är kommunikativ och har lätt att förklara och skapa förståelse kring frågor som uppkommer.
Anställning
Särskild visstidsanställning på 50% för att täcka delar av en föräldraledighet med start omgående och förväntas att gälla minst ett år med möjlighet till förlängning. Individuell lönesättning tillämpas.
Vad vi kan erbjuda
Vi erbjuder dig en attraktiv arbetsplats med stort engagemang och teamkänsla . Vi tror på våra medarbetare och kan erbjuda dig en arbetsplats att växa och utvecklas på.
Så ansöker du
Skicka ditt CV och personliga brev till
mathilda@svh.se med rubriken "Löneadministratör".
För frågor om tjänsten, kontakta Mathilda på
mathilda@svh.se.
Varmt välkommen med din ansökan!
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-05-07
E-post:
jobb@svh.se Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Löneadministratör".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Waterfront No 1 Cabins AB (org.nr 559129-1256)
Kvillepiren 12 (
visa karta)
417 79 GÖTEBORG
Arbetsplats Waterfront no.1 Cabins AB
Kontakt HR-chef
Mathilda Oldin
mathilda@svh.se 0704980447 Jobbnummer 9271404