Löneadministratör sökes omgående till Laholm

Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Laholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Laholm, Båstad, Halmstad, Örkelljunga, Ängelholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Laholm, Båstad, Halmstad, Ängelholm, Markaryd eller i hela Sverige

Är du en strukturerad och noggrann löneadministratör med erfarenhet av lönesystemet Heroma? Vill du arbeta inom offentlig verksamhet med lokaler i centrala Laholm? Välkommen in med din ansökan redan idag!

Om uppdraget:

Just nu söker vi en löneadministratör till kund inom offentlig sektor belägen i anrika Laholm.

Uppdraget är heltid med start omgående och sträcker sig i ett år framåt.

Publiceringsdatum
2018-09-21

Arbetsuppgifter
I uppdraget kommer du att arbeta med löner i form av bearbetning och kontrollering av löneunderlag. Du kommer du att ta fram lönelistor, rapporter och statistik. Vidare kan du komma att besvara frågor kring lön och ledighet från anställda. Det är därför viktigt att du har lätt för att kommunicera och göra dig förstådd. För tjänsten ser vi därför att du är noggrann och har erfarenhet av tidigare lönearbete.

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
• Minst ett (1) år arbetslivserfarenhet
• Goda kunskaper i MS Office
• Erfarenhet av lönesystemet Heroma

Vad vi erbjuder dig:

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Linda Solini på e-postadress: linda.solini@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Ca 1 år

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Solini

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4361887

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: