Löneadministratör med internationella kunder och generösa arbets
Aurenav Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aurenav Sweden AB i Stockholm Vill du arbeta med löneadministration i en internationell miljö, med klienter från världens alla hörn och friheten att utvecklas i din yrkesroll? Söker du en arbetsplats med generösa arbetstider, grön omgivning och stora möjligheter att påverka?
Vi på Aurenav Sweden AB förser sedan 18 år tillbaka utländska företag, ideella organisationer, statliga myndigheter och individer med heltäckande lösningar för den svenska marknaden, inom såväl löneadministrations som juridik och redovisning. Vi söker nu ytterligare en löneadministratör med erfarenheten och viljan att bli en del av vårt team.
Vårt kontor är beläget i Farsta strand, i nära anslutning till såväl tunnelbana som pendeltåg och med stora grönområden nära till hands. För att skapa en god balans mellan arbete och fritid erbjuder vi både flextid och reducerad arbetstid, och som heltidsanställd hos oss jobbar du normalt vardagar kl 9:00-16:00, totalt 32,5 timmar i veckan. Vi är ett relativt litet företag, men med en trofast och ständigt växande kundbas.
English is the main language both in our workplace and with our clients, but a fluent grasp of both written and spoken Swedish is also an absolute prerequisite for this position.
The person we are looking for will have a minimum of 2 years' experience of practical Swedish payroll administration, as well as the ability and confidence necessary for handling complicated payrolls independently. Our payroll is administrated using the program Visma Lön 600, and you will be required to have extensive knowledge and experience with this system. We will during our recruitment process mainly focus on the applicant's practical skills and experiences, but relevant education and certifications will be taken into account.
Requirements
• Minimum 2 years' experience of working will salary administration is Sweden, and the ability to work independently.
• Fluent languages skills in both Swedish and English.
• A firm knowledge and experience of the salary administration program Visma Lön 600.
Personal Criteria
• You are confident with handling direct interaction with clients and coworkers from all parts of the world.
• You are driven, detail orientated and have the ability to plan your time and work independently.
Application
Do you feel this job is just what you have been looking for? Please send a personal application letter and CV to the contact below, preferably in English, and tell us why you have the practical skills we need. We hope you will be able to start on the 1st of April 2019, but we can if necessary be flexible in that regard.
If you have any questions, don't hesitate to call! We will hold interviews through-out the advertisement period.
Main Contact Person: Rachel Baldwin
Telephone : 08-604 07 02
E-mail:
information@aurenav.comWebsite:
http://aurenavsweden.comPubliceringsdatum2019-02-11Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-29
FöretagAurenav Sweden AB
KontorsadressForsbackagatan 24
Jobbnummer 4607256
Observera att sista ansökningsdag har passerat.