Löneadministratör inom personlig assistans!

Annas Assistans Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Annas Assistans Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Annas Assistans är ett företag verksamt inom personlig assistans med kunder över hela landet. Vi strävar alltid efter att ge både vår personal och våra kunder högsta kvalitet och stort engagemang. Vår ambition är inte att bli störst, men bäst! Läs mer om oss på vår hemsida www.annasassistans.se

Vi söker nu en serviceinriktad löneadministratör! Du har ett utpräglat intresse för att ge god service och lockas av möjligheten att arbeta med hög kvalitet i ett högt arbetstempo! Vi har kontor i vasastan i centrala Stockholm.

Dina uppgifter innefattar:
• Administration av i dagsläget ca 500 löner/månad
• Fakturering av assistanstimmar
• Annan löpande administration

Du bör vara:
• Mycket noggrann
• Mycket serviceinriktad
• Ha erfarenhet av Crona Lön
• Senior i din roll som löneadministratör med flera års erfarenhet

Det är ett plus om du kan branschen personlig assistans.

Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är främst måndag-fredag 08:30-17:00.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Publiceringsdatum
2016-01-09

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Maila in din ansökan till oss. Ange "Löneadministratör" i ämnesraden.
Ansökan kan skickas till e-postadress: ekonomi@annasassistans.se

Företag
ANNAS ASSISTANS SVERIGE AB

Adress
ANNAS ASSISTANS SVERIGE AB
Roslagsgatan 50
11354 Stockholm

Jobbnummer
2607370

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Annas Assistans Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Annas Assistans Sverige AB: