Löneadministratör/HR-assistent
Avanzera Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker dig som kan löneadministration och även vill arbeta som HR-assistent. Kunden är ett internationellt tjänsteföretag med kontor i centrala Stockholm. Inledningsvis komemr du att vara inhyrd och efter en tids uppdrag finns goda möjligheter till anställning hos kunden.
Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Leder inte detta uppdrag till anställning hos kunden finns möjlighet till andra intressanta uppdrag inom vår konsultverksamhet.
Löneadministrationen är outsourcad och din uppgift är:
• Att vara kontaktperson gentemot outsourcingföretaget.
• Att säkerställa att underlag för löneutbetalningar är korrekta.
• Hantera olika frågor kring löneadministrtion.
• Vara behjälplig vid skatteuträkningar.
• Administration kring förmåner och försäkringar.
Du kommer även att arbeta i nära samarbete med HR-specialisterna och hjälpa till med administration i samband med rekrytering såsom annonsering och administration av ansökningshandlingar.
Publiceringsdatum2008-05-19Kvalifikationer• Minst 3 års erfarenhet av löneadministration.
• MS office, avancerad på Excel.
• Van att arbeta med konfidentiell information.
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska.
Det är en fördel om du har erfarenhet från arbete med outsourcad lönehantering.
Tjänsten skall tillsättas så snart som möjligt, gärna omgående, men viktigast är att du är rätt person.
Vi behandlar ansökningshandlingarna vartefter de kommer in.
Maila din ansökan till
ansokan@avanzera.se . Märk din ansökan Löneadministratör outsourcade löner.
Är det något du undrar över är du välkommen att kontakta Pernilla Molin 08-545 28 302.
Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad. Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet. Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Heltid, Tillsvidareanställning
ErsättningFast lön
Månadslön, var god ange löneanspråk.
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: Löneadministratör/HR-assistent
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ansokan@avanzera.seKontaktPernilla Molin, 08-545 28 302
FöretagAVANZERA BEMANNING
AdressAVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM
KontorsadressVasagatan 15-17
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 20 302
Jobbnummer 225686
Observera att sista ansökningsdag har passerat.