Löneadministratör/HR-assistent

Avanzera Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker dig som kan löneadministration och även vill arbeta som HR-assistent. Kunden är ett internationellt tjänsteföretag med kontor i centrala Stockholm. Inledningsvis komemr du att vara inhyrd och efter en tids uppdrag finns goda möjligheter till anställning hos kunden.
Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Leder inte detta uppdrag till anställning hos kunden finns möjlighet till andra intressanta uppdrag inom vår konsultverksamhet.
Löneadministrationen är outsourcad och din uppgift är:
• Att vara kontaktperson gentemot outsourcingföretaget.
• Att säkerställa att underlag för löneutbetalningar är korrekta.
• Hantera olika frågor kring löneadministrtion.
• Vara behjälplig vid skatteuträkningar.
• Administration kring förmåner och försäkringar.
Du kommer även att arbeta i nära samarbete med HR-specialisterna och hjälpa till med administration i samband med rekrytering såsom annonsering och administration av ansökningshandlingar.

Publiceringsdatum
2008-05-19

Kvalifikationer
• Minst 3 års erfarenhet av löneadministration.
• MS office, avancerad på Excel.
• Van att arbeta med konfidentiell information.
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska.
Det är en fördel om du har erfarenhet från arbete med outsourcad lönehantering.
Tjänsten skall tillsättas så snart som möjligt, gärna omgående, men viktigast är att du är rätt person.
Vi behandlar ansökningshandlingarna vartefter de kommer in.
Maila din ansökan till ansokan@avanzera.se . Märk din ansökan Löneadministratör outsourcade löner.
Är det något du undrar över är du välkommen att kontakta Pernilla Molin 08-545 28 302.
Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad. Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet. Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Heltid, Tillsvidareanställning

Ersättning
Fast lön
Månadslön, var god ange löneanspråk.

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Löneadministratör/HR-assistent
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@avanzera.se

Kontakt
Pernilla Molin, 08-545 28 302

Företag
AVANZERA BEMANNING

Adress
AVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM

Kontorsadress
Vasagatan 15-17

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 20 302

Jobbnummer
225686

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning: