Löneadministratör/ekonomiassistent på heltid till Aprendere skol

Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för Aprendere skolors räkning en löneadministratör/ekonomiassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Aprendere skolor startade 2008 och är ett utbildningsföretag som bedriver verksamhet inom grundskola, gymnasieskola, gymnasiesärskola och HVB-hem. Tjänsten som löneadministratör/ekonomiassistent är en ny roll på företaget och man har därför chans att vara med och påverka samt utforma rollen. I rollen som löneadministratör/ekonomiassistent kommer du att assistera ekonomiansvarige med varierande arbetsuppgifter som löner, leverantörsfakturor, posthantering, enklare bokföring och göra inbetalningar. Det är meriterande om du är intresserad av HR-frågor och vill ta på dig enklare arbetsuppgifter inom området. Tjänsten är på heltid under kontorstider måndag-fredag. Företaget är beläget i ett ljust kontor i gamla stan i Stockholm. Du kommer att arbeta tätt med ekonomiansvarige men det är av stor vikt att du kan arbeta självständigt.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och Aprendere skolors önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss.

Publiceringsdatum
2017-05-03

Arbetsuppgifter
Som löneadministratör/ekonomiassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

• Arbeta med löner
• Leverantörsfakturor
• Posthantering
• Enklare bokföring
• Göra inbetalningar
• Ge kundservice över telefon och mail

Tjänsten passar dig som vill få in en fot på ett etablerat företag och få mer erfarenhet i rollen som löneadministratör/ekonomiassistent. För dig som visar framfötterna kommer det finnas goda utvecklingsmöjligheter.

VI SÖKER DIG SOM

• Gärna har yrkesmässigerfarenhet av lönearbete
• Kan uttrycka sig väl på svenska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:

• Har en eftergymnasial utbildning inom det ekonomiska området
• Har goda kunskaper inom Hogia eller annat ekonomisystem
• Har arbetat i en likande roll sedan tidigare

Som person är du lugn, strukturerad och social. Du är även prestigelös, tycker om att arbeta med varierande arbetsuppgifter och kan arbeta självständigt.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm

Jobbnummer
3474106

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: