Löneadministratör/ekonomiassistent

Randstad AB Malmö / Ekonomiassistentjobb / Landskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Landskrona, Svalöv, Kävlinge, Helsingborg, Bjuv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Malmö i Landskrona, Helsingborg, Lund, Malmö, Staffanstorp eller i hela Sverige

Randstad är det näst största HR-service-företaget i världen. Vi är nu representerade i 53 länder, med över 700 000 medarbetare på uppdrag hos våra kunder varje dag. Randstad-koncernen har sitt säte i Amsterdam, Holland. Det var här Randstad grundades 1960 och i princip uppfann den flexibla arbetsmarknaden i Holland. Sedan dess har mycket hänt. Storleken gör Randstad till en stabil partner. Men det är den nära, personliga kontakten med våra uppdragsgivare på lokal nivå som är nyckeln till vår framgång. På Randstad i Sverige har vi specialiserat oss på att hjälpa företag med kompetent personal inom Administration, Kontor, Ekonomi, IT, Callcenter, Sälj, Marknad samt Produktion och Lager. Med ca 700 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Nyköping, Norrköping, Södertälje, Västerås, Malmö och Lund är vi i dag ett av Sveriges ledande bemanningsföretag.
Randstad Sverige är auktoriserat av Bemanningsföretagen. Det innebär att vi uppfyller högt ställda krav som bl a omfattar etiska regler, kollektivavtal, jämställdhetsplan, ansvarsförsäkring och allmänna leveransvillkor. Bemanningsföretagen ingår i Almega och är medlem i Svenskt Näringsliv. 
För kunds räkning söker vi nu en löneadministratör/ekonomiassistent till Landskrona för inhyrningsuppdrag.

Publiceringsdatum
2011-01-05

Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som har mycket goda kunskaper i AGDA Lön. Lönerna är idag outsourcat men dock kvarstår en hel del sammanställning inför lönekörningarna och även en del efterarbete. Vår kund följer Industri- och kemigruppens avtal. Fackförening Unionen
Du kommer att verka i ett internationellt företag och det förkommer mycket rapportering till utlandet.
AGDA har man även som tidredovisningssystem och vi ser gärna att du har erfarenhet av detta. Bland övriga uppgifter ingår att hantera bokningar, löneskatt, och sociala avgifter .

Utbildning och erfarenhet
Den vi söker har minst 3 års erfarenhet av arbete på en ekonomiavdelning och kan arbeta självständigt med ovan nämnda uppgifter.
För tjänsten är det viktigt att du behärskar svenska och engelska  i både tal och skrift.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är driven, självgående och noggrann. Du trivs med många internationella kontakter, är serviceminded och har lätt för att samarbeta.
Detta är en tjänst på vilken det förutsätts att du själv har förmågan att ta initiativ och hämta in information.
Tjänsten är tidsbegränsad till 9 månader men med möjlighet till förlängning.
Omfattning 80-100% enligt ök med tillsättning i början av februari.
Då vi kommer att göra ett löpande urval ber vi dig att söka så snart som möjligt, dock senast 2011-01-16.
För frågor om tjänsten vänligen kontakta Randstad, Charlotta Lundblad, 040 698 08 02.
Tack för din ansökan!

Arbetstider och omfattning
80-100%, 9 månader

Ersättning
enligt ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-01-16
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Charlotta Lundblad, +46 040 6980802

Företag
Randstad AB Malmö

Adress
Randstad AB Malmö
Kalendergatan 26
21135 Malmö

Jobbnummer
815521

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Malmö

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Malmö: